دست پخت جدید النصره و کلاه سفیدها

دست پخت جدید النصره و کلاه سفیدها
يکشنبه 1 دی 1398 - 11:36

افراد مسلح گروه جبهه النصره با هماهنگی افراد مسلح گروه تروریستی کلاه سفیدها و با نظارت کارشناسان چچنی و بلژیکی ، کپسول هایی حاوی گاز سمی کلر را به اطراف دو شهر طراقب و معره النعمان منتقل کردند.

العالمسوريه

این در حالی است ارتش سوریه در حال پیشروی به سوی گروههای ترویستی در ادلب است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از برخی منابع محلی اعلام کرد: "برخی تروریست های (جبهه النصره) چندین کپسول حاوی گاز کلر را از پایگاههای این گروه تروریستی، به مزارع اطراف دو شهر سراقب و معره النعمان در جنوب ادلب منتقل کردند.

این منابع افزودند: به احتمال زیاد سه عدد کپسول از طریق موتورسوارانی از مسیرها و زمانهای مختلف به کارشناسان چچنی و بلژیکی تحویل داده شد که هدف از نحوه انتقال نیز، تلاش برای سرپوش گذاشتن و پنهان نگاه داشتن گروهی بود که این کپسول ها را آورده اند .

وزارت دفاع روسیه 12 ماه جاری اعلام کرد برخی از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره با هماهنگی گروه تروریستی کلاه سفیدها در صدد انجام عملیاتی دروغین و استفاده از مواد سمی و تخریب پایگاه های زیرساختی چندین منطقه ادلب هستند و با تهیه تصاویر و فیلم و انتشار آن در پایگاه های اینترنتی و رسانه ها تلاش می کنند تا ارتش سوریه را به استفاده از سلاح های شیمیایی متهم کنند.

پربیننده ترین خبرها