رونمایی یمن از سند چشم‌انداز ملی 2020

رونمایی یمن از سند چشم‌انداز ملی 2020
چهارشنبه 11 دی 1398 - 18:21

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اولین روز سال جدید میلادی ضمن تمجید از موفقیت‌ها و دستآوردهای نظامی این کشور در سال 2019 ، سند چشم‌انداز ملی برای ساختن کشوری پیشرفته در سال 2020 را رونمایی کرد.

العالم - یمن

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه در سخنانی به مناسب فرا رسیدن سال جدید میلادی به دستآوردهای و موفقیت‌ها و پیروزی‌های ارتش و مردم این کشور در سال گذشته میلادی اشاره کرد و آن را ستود.

وی گفت که کشورهای متجاوز سعی دارند با همه توان خود مانع برپایی دولت در یمن شوند و این کشور را به خصوص در مناطق و استان‌های جنوبی تحت سیطره خود تجزیه کنند.

به گزارش المسیره، مهدی المشاط «سند چشم انداز ملی برای ساختن کشوری مدرن و پیشرفته در سال 2020» را در حضور نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن و برخی از وزرا و مسئولان آن رونمایی و مرحله اول آن را آغاز کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن درباره سند چشم اندازی ملی 2020 گفت: «این سند شامل یک سری اسناد راهبردی قابل اجرا است و برای بهره‌برداری سیاسی و تبلیغات رسانه‌ای نیست».

وی از همه نهادها و دستگاه‌های مربوطه خواست تا مسئولیت خود برای اجرای این سند ملی بر عهده بگیرد.

مهدی المشاط افزود: «موفقیت‌ها و ضربات دردناک یمن به دشمنان در سال 2019 که نقش بسزایی در تغییر معادلات نظامی و جغرافیای سیاسی در منطقه داشته و همچنین تقویت توان دفاعی و توسعه صنایع نظامی خود در زمینه‌های مختلف را می‌ستاییم».

وی در ادامه از همگان خواست تا تلاش خود را برای کار و جهاد و سازندگی و در نهایت پیروزی یمن در سال 2020 دوچندان کنند.

المشاط در پایان سخنرانی خود تاکید کرد که یمن به تلاش تاریخی خود برای دفاع از موضوعات مربوط به امت اسلامی و در رأس آن فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

فارس

پربیننده ترین خبرها