چگونه خون حاج قاسم و همرزمانش، پیروزی قطعی را تسریع خواهد کرد؟

چگونه خون حاج قاسم و همرزمانش، پیروزی قطعی را تسریع خواهد کرد؟
دوشنبه 16 دی 1398 - 07:47

شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی موجب خواهد شد تا خط مقاومت با قدرت پیش برود و پیروزی قطعی آنگونه که رهبر انقلاب اسلامی بر آن تاکید کرده بود، محقق شود.

العالم نظرکده

اما آمریکا پس از تشییع باشکوه و میلیونی شهید سلیمانی و المهندس و همزمانشان در عراق و ایران منتظر چیست؟ به ویژه که شورای امنیت ملی ایران بر نشان دادن واکنش قطعی تاکید کرده اما مکان و زمان آن را مشخص نکرده است و شورای امنیت ملی عراق نیز از مواضع عادل عبدالمهدی رئیس دولت پیشبرد عراق و درخواست وی از پارلمان برای برگزاری جلسه و انجام یک اقدام مناسب در برابر متجاوز امریکا به حاکمیت عراق حمایت کرده است.

ناظران معتقدند دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب اسلامی آغاز شد زمانی که امام راحل، شعار نه شرقی نه غربی را سر داد، شعارهای بنیانگذار انقلاب بسیار استراتژیک بود، غرب نیز پی برد که قطب جدیدی در سیاست بین المللی تشکیل خواهد شد که تابع هیچ کسی نخواهد بود.

کارشناسان سیاسی نیز تاکید کردند ایران بسیار قدرتمند است زیرا خودش پس از ترور شهید سلیمانی که گذر از همه خطوط قرمز بود اهدافش را مشخص خواهد کرد.

آنها گفتند: هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند در ذهن ایران چه می گذرد و به کدام نقطه خواهد رفت اظهارات نظامی های ایرانی تاکیدی بر بحران شدن آینده است و هیچ مانعی در برابر جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها