6 بمب‌افکن B52 به جزیره‌ای در اقیانوس هند اعزام می‌شوند

سه شنبه 17 دی 1398
09:25
6 بمب‌افکن B52 به جزیره‌ای در اقیانوس هند اعزام می‌شوند شبکه خبری سی‌ان‌ان به‌نقل از یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده می‌گوید شش فروند بمب‌افکن B52 ارتش آمریکا قرار است به جزیره دیه‌گو گارسیا، منطقه‌ای تحت کنترل انگلیس در اقیانوس هند اعزام شوند.

العالم _ آمریکا

به گزارش سی‌ان‌ان، این مقام گفته است بمب‌افکن‌ها در صورت دستور برای انجام عملیات علیه ایران آماده خواهند بود.

سی‌ان‌ان همچنین تاکید کرده است که اعزام بمب‌افکن‌ها به این معنی نیست که دستور به انجام عملیاتی داده شده‌است. در ماه مه سال گذشته نیز شماری از این بمب‌افکن‌ها به خاورمیانه اعزام شده بودند.

جزیره دیه‌گو گارسیا در «قلمرو انگلیس در اقیانوس هند» قرار دارد و از پایگاه‌های فرامرزی ارتش آمریکاست.

در روزهای اخیر تهدیدات ترامپ افزایش یافته که این نشانگر آن است که آمریکا در اقدام جنایت آمیز اخیرش دچار خطاهای محاسباتی شدیدی شده اشت.

0% ...

آخرین اخبار

عراقچی: ممنوعیت صادرات نفت و پتروشیمی لغو شده، تحریم برداشته شده و برخی از دارایی‌های مسدود شده آزاد شده‌اند.


ایران از بلژیک امتیاز گرفت


هشدار سردار قاآنی به اشغالگران صهیونیست: با لگد از جنوب لبنان بیرون رانده خواهید شد


وقوع انفجار در دوحه


وزارت کشور قطر اعلام کرد انفجار داخلی در کارخانه‌ منطقه صنعتی راس لفان، در پی یک حادثه فنی رخ داده است.


تیم ملی ایران در دومین دیدار از جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل تیم ملی بلژیک به تساوی بدون گل رسید.


نخستین شب مراسم عزاداری محرم در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب


ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلژیک


آنچه اسرائیلی‌ها نمی‌نویسند اما بین خودشان درباره‌اش صحبت می‌کنند


اصرار نتانیاهو بر ادامه اشغال جنوب لبنان