کشکول العالم/

خون "شهید قدس" وحدت بخش راه جبهه مقاومت

خون
چهارشنبه 18 دی 1398 - 15:47

"سردار مقاومت" و "شهید قدس" القاب شهید سپهبد قاسم سلیمانی در میان فلسطینیان است و در حالی که ترور ظالمانه شهید سلیمانی که تأکیدی بود بر عمق حمایت آمریکا از منافع رژیم صهیونیستی، در نهایت منجر به تحکیم وحدت جبهه مقاومت شد.

العالم-کشکول

ترامپ در پی آن بود که با ترور سپهبد سلیمانی، همه جنبش های مقاومت و در راس آن مقاومت فلسطین را ترور کند، به ویژه آنکه سپهبد سلیمانی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در راس حمایت از مقاومت بود، شهید سلیمانی با حمایت های همه جانبه مالی، تسلیحاتی، معنوی و کلامی حتی لحظه ای از حمایت مقاومت فلسطین در برابر دژخیمان اشغالگر رژیم صهیونیستی فروگذار نکرد.

در سال های اخیر نقش سردار سلیمانی در حمایت از مقاومت به طور فزاینده ای آشکار شده بود و بویژه حمایت های وی در نوار غزه هر روز ریشه می دواند و ترامپ و رژیم صهیونیستی زمانی که تصمیم به ترور شهید سلیمانی گرفتند از فهم این حقیقت عاجز بودند که تفکر سپهبد سلیمانی در قلوب میلیون ها نفر و قلوب همه حامیان جریان مقاومت ریشه دوانیده و با شهادت وی از بین نمی رود.

آنها درنیافتند که شهید سلیمانی تنها در جسمش خلاصه نمی شد بلکه وی سردمدار یک جریان فکری است که در رگهای مقاومت ریشه دوانیده است، وی مهندس جریان مقاومت است که موجب تقویت و راهگشایی این جریان به کشورهای مختلف شده تا مسیری باشد برای همه نسل ها و به همین دلیل است که راه او ادامه دارد.

شاید آنچه که ما در مراسم وداع با سپهبد قاسم سلیمانی در بیروت، صنعا، غزه، بغداد و تهران شاهد بودیم نشانه ای است از وجود وحدت موضع و وحدت در میان نیروهای مقاومت .

از این طریق کاخ سفید باید دریابد که اجرایی شدن طرح ترامپ درخصوص فلسطین موسوم به "معالمه ترامپ" به این سادگی ها اجرایی نمی شود و شاید خون شهید سلیمانی خط بطلانی باشد بر تلاش های ترامپ جهت اجرایی کردن این طرح شوم.

به رغم تمام هشدارهایی که به هیئت مقاومت از سوی نوار غزه در خصوص شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی داده شده بود اما این هیئت با ریاست اسماعیل هنیه در مراسم حاضر شدند، شهادت سپهبد سلیمانی جبهه مقاومت را بیش از پیش درخصوص مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی و آمریکا متحد کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها