آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرد

چهارشنبه 25 دی 1398
18:59
آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرد
منابع خبری چهارشنبه گزارش داده‌اند آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرده است.

العالم - اروپا

گزارش های منابع خبری حاکی است که آلبانی دو دیپلمات سفارت ایران در تیرانا شامل دبیر سوم و کاردار فرهنگی را اخراج کرده است.

آلبانی سال گذشته هم سفیر و یک دیپلمات ایران را به بهانه «فعالیت‌های غیرقانونی» اخراج کرد. سخنگوی وزارت خارجه آلبانی در آن زمان گفته بود این تصمیم را با رژیم صهیونیستی هماهنگ کرده است.

آلبانی مدت‌هاست به پایگاه بیش از 2 هزار منافق تروریست که در جریان نبرد رژیم بعث عراق با ایران به ارتش «صدام حسین» دیکتاتور عراق کمک رساندند و یا در داخل کشور شهروندان ایرانی را شهید و مجروح کردند، مبدل شده است.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

تمرین شاگردان قلعه نویی در دانشگاه جرج واشنگتن


استفاده آمریکا از پایگاه‌های هوایی ایتالیا برای دولت ملونی جنجال آفرید


حمله به زیرساخت های ایران، حمله به امنیت انرژی جهان بود


هشدار قاآنی به صهیونیست‌ها؛ باید سراسر لبنان را ترک کنید


وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی تاکید کردند


کارشناس امور راهبردی: مقاومت ابتکار عمل میدانی را در جنوب لبنان در دست دارد


پرچم عاشورا در قلب اروپا به اهتزاز درآمد+ویدیو


اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا


زلزله‌ مهیب ونزوئلا؛ ۳۲ کشته و ۷۰۰ زخمی تا این لحظه


ادعاهایی درباره تحویل برخی مناطق اشغالی لبنان به ارتش با هماهنگی آمریکا


پربیننده ترین خبرها