نماینده مسلمان آمریکا همگان را برای برکناری ترامپ فراخواند

نماینده مسلمان آمریکا همگان را برای برکناری ترامپ فراخواند
چهارشنبه 25 دی 1398 - 23:18

ایلهان عمر عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه با توجه به سخنان ترامپ برای توجیه سیاست خارجی گفت: ما همه باید تنها بر یک موضوع و شکست ترامپ در ماه نوامبر (آذرماه) متمرکز باشیم.

العالم ـ آمریکا

ایلهان عمر نماینده حزب دموکرات از ایالت مینه سوتا با توجه به تصمیم ترامپ برای ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی و تشدید تنش در منطقه خاورمیانه در صفحه توییتری نوشت: ما نباید به ترامپ اجازه دهیم تا با توجیهات خود علیه ما دست به اقدام نظامی بزند.
وی همچنین با توجه به مناظره انتخاباتی داوطلبان دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در شامگاه سه شنبه نوشت: بیایید تنها متمرکز بر وظیفه پیش رو خود باشیم: شکست دادن دونالد ترامپ در ماه نوامبر و جنگ برای آمریکایی که ما شایسته آن هستیم.
عمر در توییت دیگری با حمایت از برنی سندرز گفت: من از برنی حمایت می‌کنم زیرا معتقدم او کاندیدای پایان دادن به جنگ‌های بی‌پایان ما است و مبارزه با معاملات تجاری بد و رسیدگی به بحران آب و هوا از اولویت‌های وی است.
عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از سخنرانی انتخاباتی ترامپ در نوشت: رییس جمهوری و میلیاردرها تنها به فکر ایجاد نفاق میان دیگر رقبا هستند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در جریان یک سخنرانی انتخاباتی در میلواکی که بخش مهمی از آن به موضوع ایران و ترور سردار شهید قاسم سلیمانی مربوط می‌شد، بار دیگر از تصمیم خود برای هدف قرار دادن فرمانده شهید نیروی قدس ایران دفاع کرد.

رییس‌جمهوری ایالات متحده همچنین رقبا و منتقدان خود از حزب دمکرات را به دلیل انتقاد از وی به دلیل تصمیم برای ترور سردار شهید سلیمانی مورد سرزنش قرار داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها