تبعات ترور سردار شهید قاسم سلیمانی/ گزارش فاکس نیوز از پیام های تهدید آمیز علیه نظامیان آمریکایی در منطقه/ بار و بندیل خود را ببندید و همین حالا به کشورتان بازگردید

تبعات ترور سردار شهید قاسم سلیمانی/ گزارش فاکس نیوز از پیام های تهدید آمیز علیه نظامیان آمریکایی در منطقه/ بار و بندیل خود را ببندید و همین حالا به کشورتان بازگردید
پنج‌شنبه 26 دی 1398 - 17:24

شبکه خبری فاکس نیوز با استناد بر برخی از گزارش ها خاطرنشان کرده، چتربازان آمریکاییِ اعزامی به کویت در اوایل ماه جاری میلادی، پیام های تهدیدکننده ای درباره ترک منطقه و بازگشت به کشورشان دریافت کرده اند، که خطاب به خانواده های آنها نگاشته شده است.

العالم ـ آمریکا

این رسانه آمریکایی مدعی شد این تهدیدها از طریق شبکه های اجتماعی و در بحبوحه تنش در روابط ایران و آمریکا مطرح و باعث شد ارتش آمریکا به اعضای خانواده های نظامیان خود هشدار دهد.

فاکس نیوز به نقل از گزارش تارنمای میلیتاری تایمز افزود: لشکر ۸۲ هوابرد که از لشکرهای پیاده نظام هوابرد ارتش آمریکا است و در زمینه حملات چتربازانه تخصص دارد، به خانواده های پرسنل خود یادآوری کرده که دسترسی به پیام هایشان در شبکه اجتماعی را محدود کنند.

این رسانه مدعی شد این هشدار بعد از پیام هایی که از طرف نیروهای طرفدار ایران منتشر شده، داده شده است. در یکی از پیام ها از نظامیان آمریکایی خواسته شده به کشورشان بازگردند.

سخنگوی لشکر ۸۲ هوابرد آمریکا به میلیتاری تایمز گفت: خانواده ها مواردی از تماس های حاوی پیام هایی هشدار دهنده را دریافت کرده اند.

فاکس نیوز نوشت: یکی از پیام های اینستاگرامی که میلیتاری تایمز به آن دست یافته است به طور خاصی تهدیدآمیز قلمداد می شود. در این پیام آمده است: اگر جان خود را دوست دارید و می خواهید دوباره خانواده تان را ببینید بار و بندیل خود را ببندید و همین حالا به کشورتان بازگردید و خاورمیانه را ترک کنید. شما و رئیس جمهور تروریست شما چیزی جز تروریسم به این منطقه نیاورده است.

میلیتاری تایمز افزود؛ مدرکی برای ثابت کردن این که این پیام ها از سوی ایران است وجود ندارد و پیام ها شبیه هشداری به سبک و سیاق جنگ روانی است.

این رسانه نوشت: برخی از پیام ها حاوی تهدیدهای ساختگی آدم ربایی است.

به نوشته فاکس نیوز، هنگام اعزام تیم رزمی تیپ یک این لشگر به منطقه در اوایل ماه ژانویه به آنها گفته شده بود وسایل ارتباطی شخصی را که ممکن است جان آنها را به خطر بیندازد، با خود حمل نکنند.

به خانواده های نظامیان آمریکایی همچنین توصیه شده جزییات مطالب شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذارند زیرا این امر می تواند اطلاعاتی را درباره آنها به تهدیدکنندگان بدهد.

فاکس نیوز نوشت: وزارت امنیت داخلی آمریکا درباره حملات سایبری احتمالی از سوی ایران به دلیل حمله آمریکا که به ترور سردار قاسم سلیمانی منجر شد، هشدار داده است.

به گزارش ایرنا، تنش آفرینی های اخیر و افزایش تنفر عمومی از آمریکا در منطقه، به دنبال دستور دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای حمله نظامی در عراق و ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش صورت گرفته است، به دنبال این جنایتگری آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از ترور سردار سلیمانی در عملیاتی موفق به نام «عملیات شهید سلیمانی» ده‌ها فروند موشک زمین به زمین به پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین‌الاسد» واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

پربیننده ترین خبرها