واکنش حماس به الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی

واکنش حماس به الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 16:48

حماس در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات آن پیرامون الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی اعلام کرد، این اقدامات ادامه سیاست خصمانه تل‌آویو است که نبود مواضع بازدارنده منجر به تشدید آن می‌شود.

العالم - فلسطین اشغالی

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «آبی سفید» درباره الحاق شهرک‌ها و «دره اردن» ادامه سیاست خصمانه این رژیم است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، برهوم افزود: این سیاست مبتنی بر تعرض به حقوق ملت فلسطین، دزدیدن قابلیت‌هایش، تسلط بر اراضی برای تحمیل وقعیت موجود است تا منجر به ایجاد دولت یهودی افراطی نژادپرست شود.

وی تأکید کرد، ادامه تکیه کردن تشکیلات خودگردان بر «توهم صلح»، هماهنگی امنیتی با دشمن برای تعقیب اعضای مقاومت، نبود قطعنامه‌ها و مواضع بین‌المللی و منطقه‌ای بازدارنده علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و شدن گرفتن عادی‌سازی روابط با این رژیم، آنرا به اینگونه اقدامات و تخلفات تشویق می‌کند.

برهوم در ادامه گفت: در مقابل این اقدامات خصمانه تسلیم نخواهیم شد و چیزی از واقعیت تغییر نخواهد کرد بلکه به انگیزه‌ای برای ملت فلسطین تبدیل خواهد شد که به مسیر مبارزه‌ خود برای مقابله با این توطئه‌ها و تثبیت حق فلسطینی‌ها و دفاع از آن ادامه دهد.

دیروز رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی همگام با نخست‌وزیر صهیونیست‌ها اعلام کرد که بعد از انتخابات پارلمانی این رژیم، دره اردن را به رژیم صهیونیستی الحاق خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها