حزب‌الله عراق: مردم فلسطین در برابر معامله قرن گزینه‌ای جز مقاومت مسلحانه ندارند

حزب‌الله عراق: مردم فلسطین در برابر معامله قرن گزینه‌ای جز مقاومت مسلحانه ندارند
چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 20:40

گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن معامله قرن، تنها راه مقابله با این طرح تحمیلی را مقاومت مسلحانه دانست.

العالم - عراق

گردان‌های حزب‌الله عراق طی بیانیه‌ای طرح سازش تحمیلی آمریکا برای پایان دادن به نزاع در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد و از فلسطینی‌ها خواست با مقاومت مسلحانه این طرح را به شکست بکشانند.

حزب الله عراق چهارشنبه (نهم بهمن) در این بیانیه این طرح ادعایی آمریکا را اقدام خطرناکی در روابط بین‌الملل دانست.

به گزارش شبکه المیادین، حزب‌الله عراق با بیان اینکه آمریکا با طرح ضد فلسطینی معامله قرن منطقه و دنیا را در برار مرحله‌ جدیدی از درگیری‌ها قرار می‌دهد.

در بیانیه حزب‌الله عراق آمده است:‌«مردم فلسطین دیگر در برابر این طرح گزینه‌ای جز وحدت ملی و مقاومت مسلحانه ندارد». گردان‌های حزب‌الله عراق تأکید کرد که محور مقاومت در اولین کسانی خواهد بود که از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهد کرد و هرگز آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت.

رئیس جمهوری آمریکا دیروز سه‌شنبه طی نشستی به همراه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در طرح، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، به این رژیم واگذار شد و مقرر گردید که تنها بخش‌هایی از شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها