برف سنگین و کولاک درگیلان/ واعظی: دولت وضع استان‌های گرفتار برف‌ و سرما را به دقت پیگیری می‌کند/ نوبخت به نمایندگی از رییس جمهوری برای بررسی مشکلات به گیلان عزیمت کرد

برف سنگین و کولاک درگیلان/ واعظی: دولت وضع استان‌های گرفتار برف‌ و سرما را به دقت پیگیری می‌کند/ نوبخت به نمایندگی از رییس جمهوری برای بررسی مشکلات به گیلان عزیمت کرد
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 14:28

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم گیلان گفت: وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

«محمود واعظی» ظهر روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود از دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم استان گیلان، نوشت: از ساعات ابتدایی دیروز و در پی بارش کم‌سابقه برف در استان گیلان، رییس‌جمهوری پیگیر وضع این استان بوده و بنده به نمایندگی از ایشان، با استاندار و وزرای راه، نیرو و ارتباطات برای حل مشکلات مردم شریف این استان گفت‌وگو و مسائل را پیگیری کردم.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دستگاه‌های امدادی در طول این مدت، به هموطنانی که در راه‌های استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند که این فرایند همچنان ادامه دارد و صدها نفر از پرسنل هلال‌احمر و راهداری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

واعظی بیان کرد: تلاش برای ترمیم زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نیز در جریان است، بخش اعظم قطعی‌ها و مشکلات با تلاش همه دستگاه‌های دخیل برطرف شده و دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده نیز بسرعت مرتفع شود.

ریس دفتر رییس جمهوری گفت: وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود و دستگاه‌های امدادی در این استان‌ها نیز با تمام توان فعال هستند.

نوبخت برای بررسی مشکلات به گیلان عزیمت کرد

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری در توییتی نوشت: نوبخت برای بررسی مشکلات آسیب‌دیدگان بارش سنگین برف در استان گیلان به این استان عزیمت کرد.

«علیرضا معزی» روز چهارشنبه در حساب توییتر خود نوشت: محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از رییس جمهوری برای رسیدگی و بررسی مشکلات آسیب‌دیدگان بارش سنگین برف در استان گیلان به این استان عزیمت کرد.

بارش برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده بود و تا روز گذشته (سه شنبه) ادامه داشت موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف و مسدود شدن بخش زیادی از جاده های روستایی و نیز آزادراه رشت - قزوین و برخی دیگر از محورهای اصلی جاده ای شده بود.

میزان بارش برف اندازه گیری شده در ایستگاه های هواشناسی گیلان تا اواخر سه شنبه شب در ارتفاعات تا یک و نیم متر اعلام شد.

طبق اعلام راهداری استان گیلان در ارتفاعات این استان بیش از دو متر برف بر زمین نشسته است.

پربیننده ترین خبرها