الاخبار | حماس توقف ارسال بالن‌های آتش‌زا به فلسطین اشغالی را تکذیب کرد

الاخبار | حماس توقف ارسال بالن‌های آتش‌زا به فلسطین اشغالی را تکذیب کرد
شنبه 26 بهمن 1398 - 16:35

یک روزنامه لبنانی اعلام کرد، اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه حماس گفته ارسال بالن‌های آتش‌زا به فلسطین اشغالی را متوقف کرده، صحت ندارد و تنها از تعداد این بالن‌ها کم شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

در پی رونمایی از طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن»،گروه‌های فلسطینی در حرکتی اعتراضی ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی را از سر گرفتند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته نوار غزه را تهدید به جنگ کرد و هیأت مصری برای جلوگیری از تنش دیگری در نوار غزه به این منطقه و فلسطین اشغالی سفر کرد.

بر اساس گزارش «الاخبار»، برخی منابع رسانه‌ای به نقل از میانجی‌ها مدعی شدند حماس ارسال بالن‌های آتش‌زا یا شلیک راکت به سمت فلسطین اشغالی را متوقف کرده اما حماس این اخبار را تکذیب و اعلام کرد، بازگشت به آرامش وجود ندارد مگر اینکه رژیم اشغالگر «دریا را به روی صیادان باز کند، مجوزهای تجارت را باز گرداند و اجازه صادرات و ورود کالا بدهد و جولان پهپادهای شناسایی بر فراز نوار غزه متوقف شود».

در ادامه این گزارش به نقل از منابع مقاومت آمده: دستورات مبنی بر کاهش تعداد ارسال بالن‌ها و نه توقف آنهاست تا زمانی که موضع اشغالگر و میزان التزام آن به اجرای مطالبات مشخص شود.

کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی از یک منبع امنیتی مدعی شده بود «حماس به میانجی ها گفته ارسال بالن‌های آتش‌زا و شلیک موشک را متوقف می‌کند» و پنجشنبه، جمعه و شنبه زمان آزمایشی حماس در این باره هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها