رییس سازمان انرژی اتمی رأی خود را به صندوق انداخت

رییس سازمان انرژی اتمی رأی خود را به صندوق انداخت
جمعه 2 اسفند 1398 - 13:21

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در یکی از شعب اخذ رای تهران، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، «علی‌اکبر صالحی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در یکی از شعب اخذ رای تهران واقع در خیابان سهروردی، به همراه خانواده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان امروز (جمعه دوم اسفند) در سراسر کشور برگزار می شود.

رای دهندگان برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه و ۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، قم، فارس، خراسان شمالی و خراسان رضوی آرای خود را به صندوق های رای می اندازند.

۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند. واجدان شرایط حق رای در استان تهران، ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها