آیا انتخابات در ایران نمایشی بود؟

آیا انتخابات در ایران نمایشی بود؟
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 18:40

مسئول پرونده ایران در دولت آمریکا انتخابات اخیر ایران را قبل از آغاز نمایشی توصیف کرده بود ولی پس از برگزاری آن، او و اربابانش در کاخ سفید قوی‎ترین سیلی را از این انتخابات خوردند.

العالم- کشکول

مسئول پرونده ایران در دولت آمریکا بسیار تلاش کرد تا بگوید که انتخابات اخیر در ایران فقط در قاب تلویزیون به نمایش گذاشته می شود و نتایج آن از قبل مشخص است و آن نمایشی کمدی است.

22 میلیون زن و مرد ایرانی با حضور در جشن انتخابات و آغشته کردن انگشتان‎شان به جوهر انتخابات، پاسخ این ادعای مسئول آمریکایی را دادند و با رهبر انقلاب‎شان تجدید عهد و میثاق کردند. مشارکت‎کنندگان در این انتخابات تأکید کردند که انقلاب ایران همچنان در مسیر پیشرفت علمی و نظامی و مقاومت قرار دارد و روح انقلاب همچنان در میان نسل‎های جوان زنده است و آنها مسیر سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» را ادامه می‎دهند.

به رغم هجمه‎های رسانه‎ای علیه جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات ساختگی منتشر شده درباره ویروس کرونا که کشورهای زیادی را درگیر کرده است، از میان حدود 57 میلیون واجد شرایط، بیش از 22 میلیون ایرانی از هر طیف و مذهبی در این انتخابات شرکت کردند.

دولت ایران در حالی‎که در چنین شرایط سخت قرار دارد، ولی توانست اقتدار ایران را از طریق حضور بیش از 23 میلیون شهروند در انتخابات، به نمایش بگذارد. هر چند میلیاردها دلار برای ایجاد رعب میان ملت مقاوم ایران نسبت به شیوع بیماری کرونا، از سوی دشمن آمریکایی هزینه شد ولی ایرانی‎ها همچنان به آرمان‎های انقلاب‎شان پایبند مانده‎اند.

در پایان می‎گوییم سیلی که ملت ایران در این جشن انتخاباتی به آمریکا و اذناب آن زد، طی 4 سال آینده نیز تاثیری ویرانگر بر دشمنان دارد و مزدوران آمریکایی را از منطقه غرب آسیا کاملا بیرون خواهد کرد.

اگر 110 مزدور تروریست آمریکایی در جریان حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران به پایگاه نظامی "عین الاسد" در عراق دچار ضربه مغزی شده‎اند، پس در نتیجه این انتخابات، رژیم تروریست آمریکا کاملا دچار جنون خواهد شد.

شما ملت ایران، با حضور در جشن انتخاباتی همچنان جهان را شگفت‎زده و ثابت کردید که ملتی مقاوم و ملتی وفادار و شجاع هستید.

محمد شادی توتونچی - العالم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها