رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور فرزند یک رهبر جهاد اسلامی در دمشق را پذیرفت

رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور فرزند یک رهبر جهاد اسلامی در دمشق را پذیرفت
يکشنبه 11 اسفند 1398 - 17:32

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله موشکی بهمن ماه گذشته به منزل یک رهبر جهاد اسلامی که به شهادت دو نفر از جمله فرزند او منجر شد، پذیرفت.

العالم-فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی برای نخستین بار مسئولیت حمله هوایی نوامبر گذشته را به سوریه که به شهادت فرزند یک فرمانده برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین منجر شد، پذیرفت.

«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوبا کانال 12 تلویزیون این رژیم تایید کرد که این اسرائیل بود که در دوازدهم نوامبر گذشته به خانه «اکرم العجوری» رئیس دایره نظامی و عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی در منطقه المزه دمشق حمله موشکی کرد که به شهادت «معاذ الکرم العجوری» فرزند او و شخصی با نام «عبدالله یوسف حسن» منجر شد.

ساعاتی قبل از حمله مذکور رژیم صهیونیستی به دمشق بهاء ابوالعطاء یک فرمانده برجسته جهاد اسلامی در حمله دیگر این رژیم به نوار غزه به شهادت رسید.

بنیت گفت:«وقتی مسئولیتم را برعهده گرفتم، بهاء ابوالعطاء را از بین بردیم و دمشق را بمباران کردیم».

رژیم صهیونیستی در 21 آبان ماه گذشته منزل اکرم العجوری رهبر جنبش جهاد اسلامی را در منطقه المزه دمشق را هدف گرفت که منجر به شهادت پسرش، معاذ و فرد دیگری به نام عبدالله یوسف حسن و زخمی شدن بتول دختر معاذ و ۹ تن دیگر شد.

به دنبال آن فقط رسانه‌های رژیم صهیونیستی و نه مقامات این کشور گزارش دادند که ارتش این رژیم عملیات ترور یک فرمانده مقاومت فلسطین را طی شب گذشته در شهر دمشق اجرا کرد.

به گفته کارشناسان رژیم نتانیاهو برای فرار رو به جلو در مواجهه با بحران سیاسی و انتخابات پیاپی این رژیم، سیاست ترور را در پیش گرفته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها