در تماس تلفنی با ۷ استاندار:

جهانگیری خواستار بکارگیری همه امکانات برای مبارزه با کرونا شد

شنبه 17 اسفند 1398
13:30
جهانگیری خواستار بکارگیری همه امکانات برای مبارزه با کرونا شد معاون اول رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی جداگانه با 7 استاندار اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام، ‌هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس ضروری ارزیابی کرد.

العالم ـ ایران ـ علمی

اسحاق جهانگیری روز شنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرای سیاست ها و برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام، ‌هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و درمان مبتلایان ضروری ارزیابی کرد.

معاون اول رییس جمهوری در این مکالمه های تلفنی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اخبار مربوط به ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در این استان‌ها، از استانداران خواست با به عنوان نمایندگان عالی دولت همه امکانات دولت، نهادهای مختلف و بخش خصوصی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بکار گیرند.

جهانگیری با اشاره به نقش رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در اطلاع‌رسانی و اطمینان‌بخشی به جامعه، ‌لزوم جدی گرفتن هشدارها و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم را خاطرنشان ساخت.

وی اضافه کرد: قطعا همکاری و همراهی مردم نقش پراهمیتی در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلا و شکست این بیماری در کشور دارد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه پیگیری‌های خود از وضعیت استان‌های کشور، بار دیگر از مجاهدت ارزشمند کادر پزشکی و درمانی و نیز کسانی که برای تامین مایحتاج مردم تلاش می‌کنند قدردانی و بر نظارت بیشتر بر توزیع اقلام درمانی و بهداشتی و مقابله با سودجویان و محتکران و معرفی آنان به مراجع قضایی تاکید کرد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس های تلفنی ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت ابتلا به کرونا، نیازها و اقدامات انجام شده، از اهتمام جدی مسئولین استان برای بکارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری و درمان افراد درگیر با ویروس کرونا خبر دادند.

به گفته کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز جمعه موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسیده و همچنین ۹۱۳ نفر بهبود یافته‌اند.

0% ...

آخرین اخبار

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵


عراقچی عازم عراق شد


بیانیه اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات


عارف: دستگاه‌های حاکمیتی برای برگزاری آیین وداع و تشییع امام شهید انقلاب در آمادگی کامل هستند


بیانیه "جماعت اسلامی لبنان" در مورد توافق لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا


نشست مسئولان برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی با عراقچی


وزیر خارجه فردا به عراق سفر می کند


متن کامل توافق سازشکارانه دولت لبنان با رژیم اسرائیل


زمین‌ لرزه نسبتا شدید ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند


کشته های زلزله مهیب ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت