ارتش پاکستان عملیات بزرگ تروریست ها را خنثی کرد

ارتش پاکستان عملیات بزرگ تروریست ها را خنثی کرد
دوشنبه 19 اسفند 1398 - 11:25

درگیری روز دوشنبه میان نیروهای امنیتی و تروریست ها در شمال غرب پاکستان باعث شد تا آنچه که ارتش این کشور عملیات بزرگ تروریستی و خرابکارانه خواند، خنثی شود.

العالم ـ آسیا

روابط عمومی ارتش پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد: عملیات ضربتی نیروهای ارتش علیه تروریست ها در منطقه «دیره اسماعیل خان» در شمال غرب این کشور انجام شد که درپی آن یک سرهنگ ارتش کشته و در مقابل دو تروریست نیز از پای درآمدند.

ارتش پاکستان دو تروریست کشته شده در جریان این عملیات را جز "اهدف ارزشمند" اعلام کرده است.

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان پس از دریافت گزارش هایی از حضور تروریست ها، منطقه مورد نظر را تحت محاصره قرار داده و سپس با یورش به یک واحد مسکونی موفق به کشف مقدار قابل توجهی مواد منفجره و کمربندهای انتحاری شدند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در واکنش به عملیات امروز ارتش در ناکام گذاشتن عملیات بزرگ تروریستی، ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی، نسبت به جان باختن سرهنگ ارتش پاکستان ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایرنا، ارتش پاکستان سه سال پیش عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم در سراسر این کشور باعنوان "ردّ الفساد" و با ویژگی 'برخورد بدون تبعیض با تمام گروه های تروریستی' را آغاز کرد.

ارتش و نهادهای اطلاعاتی پاکستان طی سه سال گذشته تحت عملیات رد الفساد، ۱۵۰ فقره عملیات انجام داده است. به گفته سخنگوی ارتش این کشور دراین عملیات از چهارم اسفندماه ۹۵ تا امروز ۴۰۰ فقره عملیات تروریستی از جمله حملات انتحاری و بمبگذاری خنثی و ۳۴۴ تروریست نیز محکوم به اعدام شدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها