لغو پروازهای ایران ایر در فرانسه، ایرانیان را به دردسر انداخت/ تدابیری درحال انجام است

لغو پروازهای ایران ایر در فرانسه، ایرانیان را به دردسر انداخت/ تدابیری درحال انجام است
سه شنبه 20 اسفند 1398 - 09:30

سفارت ایران در پاریس درباره هموطنان ایرانی که به خاطر لغو پروازهای ایران ایر و نزدیک شدن مدت انقضای روادیدشان با مشکل روبرو شده‌اند، اعلام کرد که درباره چگونگی بازگشت این افراد به کشور تدابیری در حال انجام است.

العالم- ایران/ سیاسی

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در اطلاعیه‌ای با اشاره به تماس‌ برخی از هموطنان ایرانی که به فرانسه سفر کرده و در پی لغو پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایر ایر) با مشکل روبرو شده و مدت روادید آنها نیز در روزهای آتی پایان می‌یابد، اعلام کرد که درباره چگونگی بازگشت این افراد، تدابیری توسط ایران ایر در حال انجام است.

این سفارتخانه با بیان اینکه در مورد مشکل روادید و مدت اعتبار آن نیز باید اقداماتی صورت پذیرد، در این باره تأکید کرده است که این سفارتخانه همراه و در کنار هموطنان ایرانی تا رفع مشکل به تلاش‌های خود ادامه خواهد داد و بی تردید با تلاش همکاران در ایران ایر به زودی این موضوع به فرجامی نیکو و مطلوب خواهد رسید.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» ۱۸ اسفند ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به محدودیت‌هایی که به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پروازهای «هما» اعمال شده، تمامی پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

در این اطلاعیه آمده است که رایزنی جهت رفع تعلیق و برقراری مجدد پروازها به مقاصد اروپایی از طرف «هما» در حال انجام است.

پربیننده ترین خبرها