کرونا کارکنان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را هم دورکار کرد

کرونا کارکنان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را هم دورکار کرد
شنبه 24 اسفند 1398 - 18:14

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه در توئیتی نوشت کارمندان این آژانس هم در اقدامی پیشگیرانه و به منظور کاستن از احتمال سرایت ویروس کرونا،‌ دورکار شدند.

العالم - کرونا در جهان

مدیر کل آژانس در صفحه توئیتر خود نوشت: شرایط کنونی درخصوص شیوع ویروس کووید ۱۹، یک شرایط بی سابقه محسوب می شود. به منظور اقدامی پیشگیرانه و احتیاطی و برای مقابله با افزایش شیوع ویروس کرونا، از کارکنان آژانس خواسته است از روز دوشنبه دورکاری کنند.

مقر اصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین پایتخت اتریش قرار دارد.

این مقام آژانس افزود: ما اقداماتی را برای اطمینان از این که فعالیت های این آژانس تا حد ممکن به صورت عادی ادامه یابد، بکار بسته ایم و از نزدیک اوضاع را تحت نظر خواهیم داشت.

تاکنون شیوع کرونا بسیاری از مقامات کشورها و شرکت ها و حتی رسانه ها را مجبور به دورکاری کرده است.

شب گذشته سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که اروپا به کانون اصلی کرونا تبدیل شده است.

در تازه ترین مورد خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس از کارکنان خود در دفتر واشنگتن خواسته است در منزل مانده و دورکاری کنند و تمامی دفتر ضدعفونی شده است.

دبیرکل سازمان ملل متحد از کارکنان خود خواسته به علت شیوع کرونا نزدیک به یکماه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

آنتونیو گوترش عصر جمعه به وقت محلی اعلام کرد از روز دوشنبه ۱۶ ماه مارس تا ۱۲ آوریل از منازل خود کارها را انجام دهند مگر اینکه حضور آنها در مقر سازمان ملل متحد ضروری باشد.

دبیرکل سازمان ملل متحد از کارکنان خود خواست به علت شیوع کرونا نزدیک به یکماه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

آنتونیو گوترش عصر جمعه به وقت محلی اعلام کرد از روز دوشنبه ۱۶ ماه مارس تا ۱۲ آوریل از منازل خود کارها را انجام دهند مگر اینکه حضور آنها در مقر سازمان ملل متحد ضروری باشد.

کرونا همچنین باعث لغو جلسات بین المللی و برگزاری برخی از جلسات از طریق ویدئوکنفرانس شده است>

مجمع عمومی سازمان ملل متحد هم اعلام کرد تمام جلسات این مجمع در هفته پیش رو لغو شده است.

استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد هم روز گذشته اعلام کرده بود تمام نشست‌های جانبی این سازمان تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

هم چنین مقام های صندوق بین‌المللی و بانک جهانی اعلام کردند؛ به پرسنل شاغل خود در واشنگتن توصیه کرده اند که دورکاری کنند.

رسانه های غربی گزارش دادند که پس از گزارش ابتلای کارمندی در مقر این دو نهاد در واشنگتن به ویروس کرونا، به پرسنل این دو نهاد در این شهر اعلام شد که در خانه هایشان دورکاری کنند.

این در حالیست که جلسه سران کشورهای گروه ۷ که قرار است روز دوشنبه این هفته درباره موضوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانس باشد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها