هوادریای ارتش برای کمک به شبکه بهداشت در آماده‌باش است

هوادریای ارتش برای کمک به شبکه بهداشت در آماده‌باش است
يکشنبه 25 اسفند 1398 - 13:47

فرمانده یگان هوادریای نیروی دریایی ارتش از آمادگی کامل این یگان، برای کمک به شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

دریادار دوم منصور روح‌الامینی روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت امدادرسانی‌های این نیرو در شرایط فعلی کشور در پی شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: پس از اینکه فرمانده معظم کل قوا دستور فرمودند که تمامی نیروهای مسلح امکانات خود را در اختیار شبکه بهداشت و درمان کشور برای مقابله با کرونا قرار دهند از سوی سلسله مراتب ارتش و فرماندهی نداجا این موضوع به یگان هوادریا نیز ابلاغ شد.

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پس از این ابلاغیه به تمام پایگاه‌های سراسر کشور اعلام آماده‌باش داده‌ شد، بیان کرد: پایگاه‌های هوادریا این آمادگی را دارند در صورت لزوم هر کمکی برای کمک به شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا نیاز باشد را انجام دهند.

روح‌الامینی تصریح کرد: همانطور که در ابتدای سال مردم در سیل دچار مشکل شده بودند و هوادریا به کمک آنها شتافت در شرایط فعلی نیز این آمادگی را داریم که به یاری هموطنان بشتابیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، روح‌الامینی با تاکید براینکه ما شرایط فعلی کشور را مانند شرایط جنگ می‌دانیم و خود را در کنار مردم می‌بینیم، اضافه کرد: نیروهای هوادریا در سراسر کشور در آماده‌باش هستند و حتی در ایام سال نو نیز مرخصی‌های نیروهای خود را لغو کرده‌ایم تا در صورت نیاز به امدادرسانی در بخش‌های مورد نیاز بپردازیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص جابجایی تجهیزات، بیماران و کادرهای درمانی توسط بالگردهای هوا دریا، افزود: یگان‌های پروازی نیروی دریایی ارتش هم در شمال و هم در جنوب آماده خدمت‌رسانی به شبکه بهداشت و درمان کشور هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها