ریولین از صهیونیست‌ها خواست در خانه بمانند

ریولین از صهیونیست‌ها خواست در خانه بمانند
سه شنبه 27 اسفند 1398 - 19:39

رئیس رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ویروس «کرونا» خطری جدی است، به صهیونیست‌ها توصیه کرد جز برای موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

العالم - فلسطین اشغالی

«رئووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه شیوع ویروس «کرونا» جدید (کووید-۱۹) را «خطری واقعی» توصیف کرد و از صهیونیست‌ها خواست در خانه‌هایشان بمانند.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، دفتر ریولین در بیانیه‌ای به نقل از وی، نوشته است: «به خوبی می‌دانم که حبس شدن در خانه ساده نیست. درک می‌کنم که کودکان به فضای باز نیاز دارند و شما والدین هم فضای تنفس می‌خواهید. اما، به هر حال نباید این روزها را بازی بگیریم... خطر جدی است.»

وی ضمن توصیه به صهیونیست‌ها برای ماندن در خانه، از آن‌ها خواست در خارج از خانه نیز از یکدیگر فاصله گرفته و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

در روزهای گذشته تصاویری از بازداشت افراد در خیابان‌های تل‌آویو و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی توسط نیروهای پلیس که لباس محافظتی در برابر کرونا به تن داشتند، منتشر شده بود. بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، افرادی که به تازگی از کشورهای خارجی بازگشته یا مشکوک به اتباع به کرونا باشند، باید دستکم دو هفته خود را در خانه قرنطینه کنند و افرادی که این قرنطینه را رعایت نکنند، بازداشت می‌شوند.

بر اساس آمارهای اعلامی تل‌آویو، تاکنون ۳۲۴ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا جدید (کووید-۱۹) مبتلا شده‌اند. گفته می‌شود آمارهای واقعی بسیار بیشتر از این رقم است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها