سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان و معاونش به کرونا مبتلا شدند

سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان و معاونش به کرونا مبتلا شدند
سه شنبه 27 اسفند 1398 - 22:36

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «جرمی ایساخارف» سفیر این رژیم در آلمان و «آهرون ساگی» معاون وی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه جروزالم پست سه‌شنبه‌شب نوشت این دو دیپلمات صهیونیستی پس از دیدار با یک نماینده پارلمان آلمان که پس از آن نتیجه آزمایش وی مثبت اعلام شد، مبتلا به ویروس کووید۱۹ شدند.

به نوشته این روزنامه، سفارت رژیم صهیونیستی در برلین پس از اعلام این خبر تعطیل و همه کارمندان آن در خانه خود قرنطینه شده‌اند.

براساس آخرین گزارش صبح روز سه شنبه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، ۳۰۴ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. در بین افراد ناقل این ویروس وضعیت ۱۱ تن از آنها وخیم گزارش شده است.

در این راستا سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) با تایید کابینه در پی آن است که از طریق تلفن همراه بر روی اشخاص نظارت کند تا افراد ناقل ویروس کرونا یا افرادی را که با آنها در ارتباط بوده‌اند را به سرعت قرنطینه کنند.

به گزارش ایرنا، این اقدام صهیونیست‌ها انتقاد برخی از مقامات و گروه‌های حقوق بشری را مبنی بر اینکه نظارت بر تلفن همراه حریم شخصی اشخاص را نقض می‌کند، در پی داشته است.

پربیننده ترین خبرها