انگلیس از بیم کرونا نیروهای خود را از عراق خارج می‌کند

پنج‌شنبه 29 اسفند 1398
15:44
انگلیس از بیم کرونا نیروهای خود را از عراق خارج می‌کند
وزارت دفاع انگلیس از خارج ساختن نیروهای خود از عراق به دلیل ویروس کرونای جدید خبر داد.

العالم - اروپا

وزارت دفاع انگلیس پنجشنبه بعد از ظهر از خارج ساختن نیروهای خود از عراق به دلیل ویروس کرونا خبر داد.

به نوشته وبگاه «وزارت دفاع انگلیس» این کشور قصد دارد در اقدامی پیشگیرانه نسبت به شیوع ویروس کرونای جدید، 400 نظامی خود را از عراق خارج کند.

وزارت دفاع انگلیس از تعلیق عملیات آموزشی خود در عراق تا اطلاع ثانوی خبر داد و تاکید کرد که اقدامات آموزش با عادی شدن شرایط از سرگرفته خواهد شد.

برخی نیروهای نظامی انگلیس در پایگاه «التاجی» در عراق مستقر هستند. این پایگاه چهارشنبه ۲۱ و شنبه ۲۴ اسفند هدف اصابت چند راکت قرار گرفت. در حمله اول حداقل 10 موشک کاتیوشا و در حمله دوم بیش از بیست موشک کاتیوشا به این پایگاه شلیک شد. در جریان این حملات یک نظامی انگلیسی و دو آمریکایی کشته شدند.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

ابراز نگرانی اتحادیه اروپا از نقض آتش بس؛ غفلت از نقش واشنگتن و تل‌آویو


وزیر خارجه عراق: گفت‌وگو و ارتباط مستقیم رکن اساسی حل و فصل چالش ها است


بقائی: ایران خواستار تعیین جدول زمان‌بندی برای عقب‌نشینی رژیم اسرائیل از لبنان است


نخست‌وزیر عراق بر حمایت از دیپلماسی و پایان جنگ تاکید کرد


عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار کرد


پزشکیان: دولت در جنگ اخیر اجازه نداد زندگی مردم دچار اختلال شود


گفت و گوی تلفنی رئیسان مجالس ایران و لبنان درباره مسائل دوجانبه


پاسخ کوبنده ایران به تجاوز نظامی جدید آمریکا


حزب‌الله باز هم از صهیونیست‌ها تلفات گرفت


لحظهٔ شلیک موشک‌های سپاه در پاسخ به تجاوزهای آمریکا