انتقال جاسوس رژیم صهیونیستی به خارج از لبنان با استفاده از بالگردهای آمریکایی + ویدئو

پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 - 16:57

برخی منابع لبنانی تاکید کردند که یک بالگرد آمریکایی امروز عامر الفاخوری، جاسوس رژیم صهیونیستی را به خارج از لبنان منتقل کرد.

العالم ـ لبنان

به نوشته شبکه المنار، یک بالگرد آمریکایی امروز پنجشنبه عامر الفاخوری را از سفارت آمریکا در منطقه عوکر در بیروت به خارج از لبنان منتقل کرد.

شبکه المیادین نیز تاکید کرد که یک هواپیمای آمریکایی که از قبرس پرواز کرده بود، صبح امروز در مقر سفارت آمریکا که الفاخوری در آن حضور دارد به زمین نشست.

حسن بزی وکیل اسرای آزاد شده در لبنان در گفتگو با المیادین گفت: هواپیمایی که به سفارت آمریکا آمد از نوع V22 بوده است، کسی که اجازه داد این هواپیما در سفارت آمریکا درلبنان فرود آید، در واقع تصمیم دادگاه مبنی بر ممانعت از مسافرت الفاخوری را نقض کرد. تمام کسانی که در عملیات آزادی و فرار دادن الفاخوری به خارج از لبنان نقش داشتند، بازخواست خواهند شد.

بزی همچنین توضیح داد که وضعیت سلامت الفاخوری بسیار وخیم است و تقریبا به مرحله مرگ بالینی رسیده است. سکوت در مقابل آنچه که امروز در خصوص الفاخوری روی داده است، دیگر غیر قابل پذیرش است.

دادگاه نظامی لبنان روز دوشنبه گذشته حکمی غافلگیر کننده مبنی بر تبرئه عامر الفاخوری از اتهاماتش در خصوص نحوه برخورد با رژیم اشغالگر و شکنجه اسیران لبنانی در بازداشتگاه الخیام هنگام اشغال جنوب کشور صادر کرد که این امر موجب خشم گسترده مردم لبنان شد.

حزب الله لبنان حکم دادگاه نظامی این کشور به آزادی عامر الفاخوری جاسوس رژیم صهیونیستی را تصمیمی اشتباه و تحت فشارهای تهدید آمیز آمریکا توصیف کرد.

پربیننده ترین خبرها