علیرغم محاصره اسرائیل .. مبارزه غزه با ویروس کرونا

علیرغم محاصره اسرائیل .. مبارزه غزه با ویروس کرونا
سه شنبه 5 فروردين 1399 - 07:49

مقامات نوار غزه علیرغم محاصره ظالمانه نوار غزه و تبعات دردناک آن بر زندگی مردم هم چنان در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند.

العالم _ فلسطین

ویروس کرونا که همه دنیا را انگشت به دهان کرده به مرزهای غزه رسیده و دو نفر را مبتلا کرده این در حالی است که دهها نفر برای احتیاط در قرنطینه مانده اند .م محاصره مانع از ارسال امکانات پزشکی برای مقابله با این قاتل قرن شده است.

چشمان فلسطینیان هم چنین به سوی اسرایی است که به خاطر سهل انگاری عمدی اشغالگران در شرایط سختی به سر می برند به گونه ای که 4 نفر مبتلا به این ویروس شد ند و زندگی دیگران نیز در معرض خطر قرار دارد.

در حالی که دلها برای اسرا در التهاب است غزه تلاش می کند غبار محاصره را بتکاند به گونه ای که جوانان در سایه محاصره که بیشتر خانواده ها را از خریدن نیازهای غذایی محروم کرده پویش های آگاهی بخشی نه فقط برای پیشگیری بلکه برای همکاری اجتماعی به راه انداختند.

محاصره غزه از 14 سال پیش آغاز شده و روز به روز جیبهای مردم را خالی و فقرشان را شدت داد.دنیا نیز هم اکنون مسئولیتی انسانی و تاریخی نسبت به زندگی 2 میلیون شهروندیدارد که در سایه این محاصره کشنده با ویروس کرونا مقابله می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها