وزیر بهداشت از اقدامات بسیج در مقابله با کرونا قدردانی کرد

وزیر بهداشت از اقدامات بسیج در مقابله با کرونا قدردانی کرد
شنبه 16 فروردين 1399 - 15:57

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رییس سازمان بسیج مستضعفین از کمک‌های سازمان بسیج مستضعفین و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

العالم ـ ایران

«سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور روز شنبه در نامه‌ای به سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین از همراهی‌های بی دریغ، تلاش‌ها و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

وزیر بهداشت در این نامه با اشاره به توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) درخصوص عدم کاهش شدت فعالیت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کویید۱۹ همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم، ولی آنچه تا امروز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرت‌عالی و همکاران گرانقدرتان به‌دست نمی‌آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، نمکی در بخش دیگری از این نامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریم و در مقایسه با کشورهایی که از تنعم اقتصادی برخوردار هستند نتایج افتخارآمیزی کسب کرده است، افزود: ضمن قدردانی از همراهی بی‌دریغتان امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها