دولت لیبی: از هر زمانی قوی‌تر هستیم/ با مشت آهنین جواب حملات نیروهای حفتر را می‌دهیم

دولت لیبی: از هر زمانی قوی‌تر هستیم/ با مشت آهنین جواب حملات نیروهای حفتر را می‌دهیم
يکشنبه 17 فروردين 1399 - 14:12

وزیر کشور دولت وفاق ملی لیبی گفت: ما اکنون قدرتمند تر از هر زمان دیگری هستیم و با مشتی آهنین شبه نظامیان خلیفه حفتر و مزدوران آن و کسانی که به دنبال اجرای پروژه استبداد و برده داری هستند را مورد حمله قرار خواهیم داد.

العالم- لیبی

به نقل از سایت عربی ۲۱، فتحی باشاغا، وزیر کشور دولت وفاق ملی لیبی با انتشار بیانیه ای به مناسبت نخستین سالروز حمله خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" به طرابلس، پایتخت این کشور گفت: امروز یک سال از خیانت "مجرم جنگی"(حفتر) به لیبیایی‌ها و تجاوز ددمنشانه وی به ساکنان طرابلس می گذرد.
وی در این بیانیه گفت: ما نیروهای دلاور خود را به خاطر مقاومتشان ارج می‌نهیم، برای شهدایمان طلب بخشش نموده و از کادر پزشکی به خاطر مبارزه با ویروس سرکش کرونا و نیروهای امنیتی برای تلاش‌هایشان در وضع قوانین منع آمد و شد و نیز شهروندانی که نسبت به این اقدامات، آگاهانه و محترمانه برخورد کردند، قدردانی می کنیم.
بنا براین گزارش، لیبی تا روز شنبه ۱۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرده که یک مورد آن بهبود یافته است.

هیات سازمان ملل در لیبی روز شنبه در اولین سالروز حمله نیروهای حفتر به طرابلس بار دیگر از همه طرف‌های درگیر در لیبی خواست تا عملیات نظامی خود را متوقف و آتش بس انسانی را هرچه زودتر برقرار کنند تا مسیر برای مقامات جهت مقابله با کرونا هموار شود.

ایسنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها