خودبرتربینی ترامپ حتی در زمان فاجعه کرونا در آمریکا

خودبرتربینی ترامپ حتی در زمان فاجعه کرونا در آمریکا
سه شنبه 19 فروردين 1399 - 11:30

به نظر می رسد رئیس جمهوری آمریکا در هر صورت و به هر قیمتی حاضر نیست خود را از تیررس رسانه ها و دوربین ها دور نگاه دارد و پیش از ریاست جمهوری آمریکا، از حماسه سازان تلویزیون بود، نوع اخبار برایش هیچ اهمیتی ندارد بلکه فقط مورد توجه بودن برایش مهم است .

العالم - كشكول

آخرین عوارض این بیماری نیز اظهارات وی در کنفرانس مطبوعاتی امروز درباره بحران کرونا بود علیرغم اینکه کنفرانس درباره کرونا بود و مردم آمریکا نیز منتظر دستاوردهای جدید دولت وی در مهار این بیماری بودند ترامپ ناگهان به سوالی درباره ضرورت روی آوردن به شبکه های اجتماعی برای بیان اظهارات خود اینگونه پاسخ داد: "بررسی کردم و فهمیدم در فیس بوک شماره ۱ هستم. آیا این خوبه؟ احتمالاً خوبه و البته که معنی خاصی داره.".

اظهارات وی درباره "نامبر وان" بودنش در فیس بوک نیز مانند دیگر اظهاراتش نادرست است زیرا شمار دنبال کننده های بسیاری از ورزشکاران، هنرمندان و شخصیت های اجتماعی جهان، بسیار بیشتر از ترامپ است اما وی به دروغگویی عادت دارد.

با وجود اینکه ما هیچ یک از اظهارات ترامپ را باور نداریم اما این بار با "نامبر وان" بودن وی موافق هستیم اما نه در فیسبوک بلکه در دروغگویی، بر اساس اعلام رسانه های آمریکا شمار دروغ های وی از دروغ های همه روسای جمهور این کشور پیشی گرفته است.

وی در تبدیل آمریکا به کانون ویروس در جهان ناشی از نادانی اش در برخورد با این بیماری، در نقض پیمان ها و توافق های بین المللی آمریکا با جهان، در تقلب و عدم تعادل در تصمیم گیری و بی ثباتی شخصیت، در رسوایی های اخلاقی و سیاسی، در تبدیل شدن به مایه تمسخر میان روسای جمهور دنیا به دلیل شخصیت کودن و روش بازاری اش "نامبر وان" است.

بسیار دشوار است در میان روسای جمهور تمام دنیا فردی پیدا کنیم که در این رتبه اولی با وی رقابت داشته باشد اما اینجا سوال درباره چگونگی رسیدن این شخص دلقک به ریاست جمهوری امریکاست. مردم امریکا چگونه این "نامبر وان "را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کردند؟

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها