هنیه: سیاست ترور اسرائیل و آمریکا حاصلی جز افزایش اقتدار جبهه مقاومت ندارد

هنیه: سیاست ترور اسرائیل و آمریکا حاصلی جز افزایش اقتدار جبهه مقاومت ندارد
جمعه 22 فروردين 1399 - 00:12

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: سیاست ترور که صهیونیست‎ها علیه رهبران مقاومت در پیش گرفتند و آمریکا در حق شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داد، نتیجه‎ای جز افزایش اقتدار و عظمت جبهه مقاومت نخواهد داشت.

العالم-فلسطین

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس هم در گفت‌وگوی تلفنی با آیت‌الله رئیسی با ابراز تشکر از تماس رئیس قوه‌قضائیه جمهوری اسلامی ایران و همچنین تقدیر از حمایتهای مقام معظم رهبری و ملت ایران از مردم فلسطین و غزه، این حمایتها را نشانه وجدان بیدار و آگاه ملت ایران دانست و گفت: از خدا میخواهم به برکت این روز مبارک که روز مستضعفین است، الطاف خود را شامل همه مسلمین به ویژه مردم غزه کند.

اسماعیل هنیه با اشاره به وضعیت غزه و اقدامات ضد بشری صهیونیستها علیه مردم این منطقه، تصریح کرد: ظلمی که صهیونیستها روا میدارند، عواقب وخیمی برای آنها داشته و در مقابل مجاهدان فلسطینی با شکست مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: سیاست ترور که صهیونیستها علیه رهبران مقاومت در پیش گرفتند و آمریکا در حق شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داد، نتیجهای جز افزایش اقتدار و عظمت جبهه مقاومت نخواهد داشت و به اخراج اشغالگران از فلسطین و بازگشت فلسطینیها میانجامد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر ادامه راه مقاومت تا پیروزی در برابر صهیونیستها و رهایی همه زندانیان فلسطینی در بند، از ابراز نگرانی رئیس قوه قضاییه کشورمان نسبت به وضعیت زندانیان فلسطینی قدردانی کرد و گفت: اطلاع شما از وضعیت دقیق فلسطین نشاندهنده توجه خاص شما و ملت ایران به مساله فلسطین است و شما با قلب خود در کنار ما هستید.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها