سعودی و امارات تاریخی آکنده از قتل یمنی‌ها دارند

سعودی و امارات تاریخی آکنده از قتل یمنی‌ها دارند
جمعه 29 فروردين 1399 - 17:55

تداوم حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی در استان الحدیده یمن نتایج ویرانگری بر اقتصاد و وضعیت انسانی این استان گذاشته است؛ اعمال محدودیت‌ها بر کشتی‌های حامل سوخت و مواد غذایی نیز این وخامت را تشددی کرده و باعث افزایش قابل‌توجه قیمت‌ها شده است.

العالم- با خبرنگاران

عربستان سعودی و امارات در یمن تاریخی توام با قتل غیرنظامیان به روش‌ها و شیوه‌های وحشیانه دارند و شاید مهم‌ترین چیزی که کشورهای متجاوز طی 5 سال گذشته از آن لذت برده‌اند جدا کردن استان الحدیده و منزوی کردن آن از جهان، از طریق جلوگیری از ورود لوازم پزشکی، مشتقات نفتی و مواذ غذایی بوده که باعث افزایش دیوانه‌وار قیمت‌ها شده است.

ساکنان این شهر ساحلی از فقر و بیکاری رنج می‌برند. افزون بر این، اوضاع معیشتی در این شهر بسیار وخیم است به گونه‌ای که خانواده‌های بی‌بضاعت اندک دارایی خود را می‏فروشند تا با پول آن، کالا و نیازهای اساسی در ماه مبارک رمضان را تامین کنند.

از زمان توافق استهکلم، تنش نظامی در این شهر باعث وخیم‌تر شدن بحران انسانی شده است و حتی فعالیت‌های اقتصادی کاملا فلح شده است و بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌های غول‌پیکر در این استان به دلیل بمباران‌های کورکورانه متضرر شده‌اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها