نیروهای نخبه حماس با حفظ تدابیر کرونایی رزمایش دادند

نیروهای نخبه حماس با حفظ تدابیر کرونایی رزمایش دادند
دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 - 19:53

نیروهای نخبه حماس که ماموریت یورش به پادگان‌های نظامی رژیم صهیونیستی همجوار با نوار غزه را در هر رویارویی با این رژیم برعهده دارند این روزها در حال برگزاری رزمایش نظامی با حفظ تدابیر پیشگیری از کرونا هستند.

العالم _ فلسطین

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که گروه‌های نخبه القسام با رعایت تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از شیوع کرونا به آموزش‌های نظامی خود ادامه می‌دهند.

پایگاه رسمی گردان‌های القسام تصاویری از نیروهای ویژه حماس را منتشر کرد که با رعایت دستور‌العمل‌های مربوط به مقابله کرونا در حال انجام تمرین‌های نظامی در یکی از پایگاه‌های نظامی بودند.

در این رزمایش، نیروهای نخبه القسام که از بهترین یگان‌های رسمی شاخه نظامی حماس و آموزش دیده‌ترین آنهاست با ماسک به صورت و تفنگ به دوش در حال انجام تمرین‌های نظامی هستند که در آن عملیات حمله به پایگاه‌های اسرائیل شبیه سازی شده بود.

از میان نیروهای القسام کسانی هستند که مسلسل‌های مسلح به دوربین‌های شکاری با خود حمل می‌کردند.

نیروهای نخبه القسام مامور حمله به پادگان‌های نظامی نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای غزه طی جنگ اخیر تابستان 2014 بوده و همچنین عملیات درگیری و دفع نظامیان مهاجم اشغالگر در آن جنگ هم به این نیروها واگذار شده بود.

کتائب القسام گفته است که این تمرین‌ها و مانورها در چارچوب آماده سازی و تجهیز کتائب القسام برای هر اتفاق غیرمنتظره و اضطراری است.

اخیرا مقاومت فلسطین همچنین آزمایش‌های موشکی موفقی را با موشک‌های بومی خود در دریای غزه انجام داده است. این موشک‌ها با بُردهای مختلف بوده که مقاومت از آن در حمله به اهدافی نظامی در جنگ استفاده می‌کند و بُرد آن تا قلب سرزمین‌های اشغالی نظیر شهر تل آویو می‌رسد.

فارس

پربیننده ترین خبرها