نستخه ترامپ برای کرونا "خودکشی" است!

نستخه ترامپ برای کرونا
شنبه 6 ارديبهشت 1399 - 22:07

در سیاست و روابط بین المللی شخصی مانند ترامپ به راحتی قادر به سرپوش گذاشتن بر اشتباهات و دیوانگی هایش است، به دلیل اینکه نتایج وحشتناک این اشتباهات در طولانی مدت مشخص می شود و این در مورد انصرافش از توافقنامه ها و مجامع عمومی به بهانه ی امریکا اولویت اول است می باشد.

العالم_کشکول العالم

آمریکای های پس از سه سال متوجه عواقب دیوانگی های رئیسشان در زمینه های سیاسی و روابط بین الملل شدند و شعار امریکا اولویت اول است نه تنها آمریکا در اولویت اول نماند بلکه جایگاه قبلیش تا قبل ترامپ را نیز از دست داد و آمریکا حتی از جانب نزدیک ترین طرفدارانش طرد شد و تنها ماند.

ترامپ که به بیماری توهم عظمت و بزرگی دچار است دیوانگی هایش بعد از انتشار کورونا در آمریکا برای همه عیان شد این دیوانگی براثر سو مدیریت و شکست سیستم پزشکی حکومتش در رویارویی با کورونا و تبدیل شدن آمریکا به مرکز انتشار ویروس در دنیا شد و این چیز از صحبت هایش در مورد کیفیت مبارزه با ویروس و راه های درمانش بیشتر نمایان شد و این سخنان سوژه ی تمسخر وی از جانب شهروندان و کارشناسان سلامت دنیا شد.

در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گذشته در زمینه شیوع کورونا ترامپ گفت: مواد ضدعفونی کننده در عرض یک دقیقه ویروس را از بین می برد و می توانیم این مواد ضدعفونی را به بدن تزریق کنیم و بدن بیمار را در معرض اشعه ی فرابنفش قرار داد.

این صحبت های ترامپ پزشکان و کل دنیا را متعجب ساخت، وین غوبتا کارشناس دستگاه تنفسی سازمان بهداشت و سلامت جهانی در مصاحبه با شبکه ی " ان بی سی نیوز" نظریه تزریق و یا خوردن مواد ضدعفونی کار بسیار خطرناک است این روش را کسی که به فکر خودکشی است استفاده می کند.

دکتر کاشف محمود که در ویرجینای غربی طبابت می کند، روی صفحه ی شخصی خود در تویتر نوشت : من به عنوان پزشک تزریق مواد ضدعفونی را به شش ها و استفاده از اشعه ی فرا بنفش را برای درمان ویروس کورونا را پیشنهاد نمی کنم.

وی افزود: " راه حل هایی پزشکی ترامپ را گوش ندهید".

اما استاد پزشکی دانشگاه "است انجلیا انگلیس" در مصاحبه ایی با شبکه خبری رویترز در مورد صحبت های ترامپ گفت: این احمقانه ترین و خطرناکترین پیشنهاد در مورد درمان کووید 19 می باشد مواد ضدعفونی حتما شخصی را که آن را مصرف کند خواهد کشت این صحبته ها بر خواسته از بی مسئولیتی شدید است و متاسفانه انسان هایی در دنیا وجود دارند که این مزخرفات را باور و سعی می کنند این پیشنهاد را بر شخصا امتحان کنند".

و در مقابله با خطرات صحبتهای ترامپ شرکت ریکیت بنکرز که مواد ضدعفونی تولید می کند بیانیه ایی صادر کرد و از مردم خواست که از تزریق و نوشیدن مواد ساخته ی شرکتش جلوگیری کنند.

مرکز فرانسوی "مارسای ایمونوبول" در تبلیغی تمسخرآمیز منتشر کرد که آتش زدن خود هم یک راه حل مفیدی است.

والتر شوب مدیر سابق دفتر اخلاقی دولتی ایالات متحده در زمان حکومت باراک اوباما هم در توییتی نوشت: "پخش کنفرانس‌های ترامپ در مورد کورونا را متوقف کنید این صحبت ها زندگی ما را به خطر می اندازد لطفا مواد شوینده و ضدعفونی را نخورید و تزریق هم نکنید".

اما وزیر سابق کار در آمریکا زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون روبرت ریک گفت کنفرانس های مطبوعاتی ترامپ برای سلامت عمومی خطرناک است و باید این صحبت ها را متوقف کرد و به خبرهای واقعی گوش دهید و مواد ضدعفونی را نخورید".

و از صحبت های قابل توجه و تمسخر آمیز در مورد ترامپ نوشته یکی از طنز پرداز ها بود که نوشته بود این همه نگرانی از صحبت ها و راه حل های بی نظیر ترامپ که خودکشی است برای چیست حتما طرفدارانش که به وی رای دادند و گروه راست گراهای افراطی را تشکیل می دهند این پیشنهاد ها و راه حل های پزشکی را به وی دادند زیرا که آنان شیفته نابغه خود هستند!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها