آیا محمد بن نایف نیز مانند خاشقچی تکه تکه خواهد شد؟

آیا محمد بن نایف نیز مانند خاشقچی تکه تکه خواهد شد؟
يکشنبه 21 ارديبهشت 1399 - 19:25

اداره کل زندان های عربستان سعودی در صفحه شخصی خود در توییتر از سکته قلبی محمد بن نایف ولی عهد پیشین و انتقال وی به بخش مراقبت های ویژه خبر داد اما این خبر خیلی سریع حذف شد و جنجال های زیادی درباره سلامتی بن نایف به وجود آورد.

العالمعربستان سعودی

رسانه ها و فعالان نزدیک به خاندان حاکم گفته اند که بن سلمان با سهل انگاری پزشکی درصدد کشتن شاهزاده محمد بن نایف است از اینرو خبر وخامت وضعیتش منتشر شد و همین مساله بن سلمان را واداشت تا به تیم پزشکی اجازه درمان وی را بدهد.

آنها تاکید کردند وضعیت جسمانی بن نایف بیش از یک هفته است که رو به وخامت نهاده و تیم پزشکی اجازه ملاقات و درمان وی را ندارد و اخبار ضد و نقیضی درباره سلامتی وی منتشر می شود تا جایی که اداره کل زندان ها پس از انتشار اخبار درباره فوت وی، مجبور شد خبر سکته قلبی وی را منتشر کند.

به نظر می رسد نهادهای امنیتی سعودی دستپاچه شده اند، توییت اداره کل زندان ها درباره سکته بن نایف و سپس حذف آن و اعلام هک شدن صفحه مزبور توسط شبکه العربیه بهترین دلیل بر این ادعاست . برخی فعالان ماجرای اعزام تیم پزشکی را درست خوانده و گفتند این تیم دو روز پیش به محل اسکان اجباری بن نایف رفته است بنابراین یا تیم مجری طرح های بن سلمان دستپاچه شده و در صدد اجرای نقشه ای مانند خاشقچی است یا یکی از خاندان آل سعود به خاطر نگرانی از اقدام بن سلمان در کشتن بن نایف عمدا این خبر را منتشر کرده است.

بعید نیست بن سلمان کودتای سفید خود علیه محمد بن نایف ولیعهد پیشین در سال 2017 را به کودتایی سرخ تبدیل کند به ویژه که بن سلمان در راستای تلاش برای ساکت کردن آل سعود و انتصاب خود به عنوان شاه پیش از فوت پدرش ، بن نایف را با شاهزاده احمد بن عبدالعزیز پسر عموی وی و دیگر شاهزادگان در ماه مارس بازداشت کرد.

بن سلمان اکنون با راضی کردن غرب و صهیونیست ها در صدد تثبیت حکومت خود است و این جوان ثابت کرده برای رسیدن به تخت شاهی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد ، مخالفان خود را می کشد و با اره تکه تکه می کند حتی دست به اعدام کودکان می زند کما اینکه محرمات را زیر پا گذاشت و آشکارا از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و همجنسگرایی حتی در ماه رمضان سخن می گوید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها