پیشگویی پیامبر (ص) از ایرانیان؛ جوانان ایرانی در حال افزایش ارتفاع به مدار 36 هزار کیلومتری

پیشگویی پیامبر (ص) از ایرانیان؛ جوانان ایرانی در حال افزایش ارتفاع به مدار 36 هزار کیلومتری
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 - 16:38

خبرگزاری های ایرانی و جهانی اظهارات سردار علی جعفرآبادی، فرمانده فضایی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را نقل کردند؛ او اطلاعات بسیار مهمی مطرح کرد که رعب و وحشت در دل دشمنان جمهوری اسلامی افکند و هواداران و دوستداران جمهوری اسلامی را خرسند کرد.

العالم ـ کشکول

سردار علی جعفرآبادی در گفتگو با مجله اینترنتی 'نگار' در خصوص موضوع ارتقاء مداری ماهواره های ایرانی برای مدار 36 هزار کیلومتری، اظهار داشت: برنامه داریم که به کمک دانشمندانمان در سپاه پاسداران و وزارت دفاع، ارتفاع مداری را افزایش دهیم و در سالهای آتی به مدار 36 هزار کیلومتری برسیم.

او توضیح داد که این ارتفاع مداری مختص ماهوارههای مخابراتی و تلویزیونی است و یک مدار بسیار راهبردی است که ماهواره ها در آن نسبت به یک ناظر زمینی به شکل ثابت و ساکن هستند و رسیدن به این مهم نیاز به پیوستگی برنامه های فضایی دارد.

مساله مهم دیگری که سردار جعفرآبادی از آن پرده برداشت و اهمیت آن کمتر از ارتفاع مدار نیست، آن است که 90 درصد از اعضای تیمی که اقدام به طراحی و ساخت ماهواره 'نور' و موشک حامل ماهواره 'قاصد' کردند، زیر 30 سال بودند و تمام کارشناسانی که در این طرح به صورت مستقیم نقش داشتند، بدون استثنا همگی فارغ التحصیل دانشگاه های ایرانی بودند.

سن این دانشمندان ایرانی و دانشگاه های آنها و دستاوردهای علمی و تکنولوژی بزرگ آنها حامل پیامی روشن بدین مضمون است که 'نه محاصره و نه تهدید نمی تواند ایرانی ها را از دانش محروم سازد. این واقعیتی است که حتی باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا نیز به آن اذعان کرد. او اعلام کرد که آرزو دارد برنامه هسته ای ایران به طور کامل از هم بپاشد اما این آرزو محقق نخواهد شد. زیرا علم و دانش در ذهن و عقل ایرانیان جای دارد در حالی که ترامپ احمق همچنان در رویاها بسر می برد و امیدوار است بتواند از طریق تهدید و محاصره ایرانیان را از حق طبیعی خود در توسعه محروم سازد. این درحالی است که تحول و پیشرفت در واقع بخشی از سرنوشت ایرانیان است و این امر 14 قرن پیش به صورت یک پیشگویی بر زبان رسول اکرم(ص) جاری شده است. پیامبر فرمود: 'اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس بدان دست خواهند یافت'.

پربیننده ترین خبرها