ترامپ ... سرمایه ای صهیونیستی که با یک ویروس نابود شد

ترامپ ... سرمایه ای صهیونیستی که با یک ویروس نابود شد
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 - 09:02

با ظهور گروه های تکفیری در خاورمیانه به خصوص در عراق و سوریه با برنامه ریزی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی و فجایعی که به اسم اسلام مرتکب شدند، گروه های نژادپرستی راستگرای افراطی در غرب (اروپا، آمریکای لاتین و آمریکا) هم رشد کرده و با شرکت در انتخابات به قدرت رسیدند.

العالم - کشکول

برجسته ترین چهره نژادپرست و افراطی که به کمک صهیونیسم بین الملل در غرب به قدرت رسید، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکاست. وی که کوچکترین بهره ای از مؤلفه های رهبری و مدیریت ندارد با تاریخی سرشار از رسوایی های اخلاقی و مالی برای اجرای نقشه ای به قدرت رسید که هیچ یک از رؤسای جمهور پیشین این کشور نتوانسته بودند آن را اجرا کنند؛ این نقشه، نقشه نابودی کامل مسأله فلسطین بود.

برای متقاعد کردن ملت آمریکا به پذیرش رئیس جمهور جدید تمام خزانه های کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان بسیج شدند تا با تأمین فرصت های شغلی برای میلیون ها آمریکایی بیکار، ترامپ را به عنوان معجزه گر اقتصادی این کشور به مردم معرفی کنند و این اتفاق در عمل رخ داد و صهیونیسم جهانی میلیاردها دلار از خزانه های عربستان و امارات دوشید تا میلیون ها فرصت شغلی برای آمریکایی ها ایجاد کند.

اما بر خلاف همه این تدارکات و تلاش ها، ظهور موجودی میکروسکوپی همه این نقشه ها را به هم ریخت و با تحقیر ترامپ، تمام نقشه های او را نقش بر آب کرده و چهره واقعی او را به ملت آمریکا نشان داد؛ این دلال حیله گر که نه از مدیریت چیزی می دانست و نه از سیاست، با حماقت بی نظیر خود، آمریکا را به بزرگترین کانون شیوع کرونا در سطح جهان و آمریکایی ها را به بزرگترین گروه قربانیان این ویروس تبدیل کرد؛ هم اکنون شمار مبتلایان به کرونا در این کشور از مرز یک میلیون و سیصد هزار نفر گذشته و تعداد قربانیان آن، به بیش از 80 هزار نفر رسیده است.

اما به رغم این آمار هولناک، تنها چیزی که باعث نگرانی ترامپ شد این بود که 25 میلیون آمریکایی به خاطر کرونا کار خود را از دست دادند؛ به این ترتیب کرونا، تنها سلاح ترامپ را در مقابل دموکرات ها از او گرفت؛ سلاحی که با پول عربستان و حمایت صهیونیسم به دست آورده بود و این گونه بود که موجودی که اصلا به چشم نمی آمد، بینی ترامپ را به خاک مالید.

پربیننده ترین خبرها