بازگشایی مدارس شانگهای از 13 خرداد/ ثبت 13 ابتلای جدید به کرونا در کره جنوبی

بازگشایی مدارس شانگهای از 13 خرداد/ ثبت 13 ابتلای جدید به کرونا در کره جنوبی
يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 - 11:46

آخرین خبرها درباره شیوع ویروس کرونا در چین و کره جنوبی نشان می‌دهد در این دو کشور طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 5 و 13 مورد جدید ابتلا ثبت شده و آنها هیچ مورد فوتی نداشتند.

العالم- آسیا

با ثبت ۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در چین و ۱۳ مورد در کره جنوبی، شمار کل مبتلایان آنها به ترتیب به ۸۲۹۴۷ و ۱۱۰۵۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش آسوشیتدپرس، کمیسیون ملی بهداشت چین از ثبت ۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. منشا دو مورد از موارد جدید ابتلا، خارجی بوده است.

این مرکز دولتی چین همچنین اعلام کرد، در این مدت هیچ مورد جدید فوت بیماران مبتلا به کرونا در کشور ثبت نشده است.

با احتساب موارد جدید، شمار کل مبتلایان به کرونا در چین به ۸۲۹۴۷ افزایش یافته و تعداد قربانیان در عدد ۴۶۳۴ ثابت مانده است. تا به امروز تعداد ۷۸۲۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در چین درمان شده و به خانه‌های خودشان بازگشته‌اند.

در خبری دیگر از چین، مقام‌های شانگهای اعلام کردند که مهدکودک‌ها، مدارس دوره اول، دوم و سوم مقاطع تحصیلی از دوم ژوئن (۱۳ خرداد) بازگشایی خواهند شد.

نهاد دولتی مسئول اعلام آمار شیوع کرونا در کره جنوبی، امروز یکشنبه از ثبت ۱۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها کره جنوبی ضمن اعلام این خبر افزود، طی ۲۴ ساعت گذشته موردی تازه‌ای از فوت ناشی از ویروس کرونا ثبت نشده است.

ویروس کرونا در کره جنوبی بنا بر آمار رسمی، ۱۱۰۵۰ مبتلا و ۲۶۲ قربانی بر جا گذاشته است و ۹۸۸۸ نفر از بیماران مبتلا هم توانستند این ویروس را شکست دهند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها