کشف انبارهای وسیع ذخایر موشکی آمریکایی و اسرائیلی در سوریه

کشف انبارهای وسیع ذخایر موشکی آمریکایی و اسرائیلی در سوریه
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 - 18:59

خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" از کشف انبارهای وسیعی از موشک های آمریکایی و اسرائیلی در استانهای درعا و السویداء در شمال سوریه خبر داد.

العالم ـ سوریه

خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از سانا گزارش داده، در زمان توقف آتش به مناطق شمالی سوریه، انبارهای وسیعی از تسلیحاتی که به یکباره توسط تروریست ها رها شدند کشف شده است.

علاوه بر موشک های آمریکایی و اسرائیلی، آنها مهمات، مسلسل، سلاح های اتوماتیک، اسلحه اسنایپر، نارنجک و انواع دیگر مهمات را پیدا کرده اند.

به گفته منابع سانا، این واقعیت دیگری است که به ایالات متحده و اسرائیل اشاره دارد، که آنها از تروریست های محلی حمایت می کنند.

فرمانده یک گروه شبه نظامی که قبلاً از التَنْف‎ فرار کرده و در کنار نیروهای دولت سوریه است، در مورد همکاری ایالات متحده با سازمان تروریستی داعش سخن گفته است.

در ماه آوریل، شبه نظامیانی که تسلیم نیروهای دولت سوریه شدند، در مورد آماده سازی ایالات متحده برای خرابکاری در سوریه سخن گفته اند.

​به گفته آنها، نیروهای آمریكایی آموزش خرابكاری در تأسیسات و زیرساخت های نفت و گاز و حمل و نقل را به تروریست ها ارائه داده اند. علاوه بر این، آنها در حال آماده سازی سازماندهی اقدامات تروریستی در قلمرو تحت کنترل نیروهای دولت سوریه بودند.

پربیننده ترین خبرها