بیانیه جنبش اسلامی در قدس برای تجمع و اقامه نماز در مقابل ورودی مسجد الاقصی

بیانیه جنبش اسلامی در قدس برای تجمع و اقامه نماز در مقابل ورودی مسجد الاقصی
جمعه 2 خرداد 1399 - 09:21

جنبش اسلامی در بیت المقدس شهروندان قدس را به تجمع گسترده در مقابل درب های ورودی مسجد الاقصی طی روزهای آینده فراخواند.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش اسلامی در بیت المقدس با صدور بیانیه ای به رژیم اشغالگر و شهرکنشینیان هشدار داد که هر گونه حمله به مسجد الاقصی باعث گشوده شدن درهای مسجد به روی هزاران تن از شهروندان فلسطینی خواهد شد.

این جنبش رژیم اشغالگر را مسئول عواقب هر گونه حمله دانست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این جنبش همچنین بر ضرورت از سرگیری همه برنامه های مربوط به حضور و اقامت در مسجد الاقصی پس از بازگشایی این مسجد پس از عید فطر با رعایت تمام اصول بهداشتی تأکید کرد.

این جنبش در بیانیه خود همه فلسطینی ها چه در بخش اشغال شده و چه در مناطق مثلث، نقب و ساحل را به حمایت گسترده از اهالی قدس طی روزهای آینده فراخواند.

در این بیانیه آمده است: به امت عربی و مسلمان اعلام می کنیم که اهالی قدس بخش عمده ای از اقتصاد خود را به دلیل شیوع کرونا و چپاول اشغالگران از دست داده اند. ما امت اسلامی را حامی و پشتیبان خود می دانیم.

دیروز پنج شنبه نظامیان صهیونیستی به منظور تأمین امنیت تظاهرات شهرک نشینان – که به دعوت سازمان های موسوم به معبد در سالگرد اشغال قدس برگزار شد - همه ورودی ها شهرک سلوان بسته شد و محوطه دیوار براق نیز در ضلع غربی از اعلامیه های اشغالگران پر شد.

قدس هم اکنون با خطر تغییر هویت و نقشه های رژیم صهیونیستی رو به روست. سازمان های موسوم به معبد نیز شهرک نشینان را برای حمله به قدس و تشکیل زنجیره انسانی در محوطه مسجد الاقصی در آخرین جمعه ماه رمضان تحریک می کنند.

پربیننده ترین خبرها