پیام سرکنسول ایران در ارزروم برای همبستگی در برابر رژیم صهیونیستی

پیام سرکنسول ایران در ارزروم برای همبستگی در برابر رژیم صهیونیستی
جمعه 2 خرداد 1399 - 11:37

سرکنسول ایران در ارزروم مقابله با سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم اسرائیل را مستلزم هوشیاری جهان اسلام، وحدت و همبستگی مسلمانان دانست.

العالم- ایران/ سیاسی

سجاد سلطان زاده، سرکنسول ایران در ارزروم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مقابله با سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم اسرائیل مستلزم هوشیاری جهان اسلام ، وحدت و همبستگی مسلمانان است.

وی ضمن اشاره به آنکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی میان مسلمانان در سراسر جهان است، افزود:

''این ویروس کوچک کرونا درس بزرگی به بشریت و مسلمانان داد. مسئله فلسطین و اشغال آن در صدر دستور کار جهان اسلام است. مسلمانان باید همواره بویژه در ماه مبارک رمضان به این مسئله مشترک توجه کنند و نباید اجازه دهند که صهیونیست‌ها با توطئه و طرح‌های رنگارنگ توجه مردم مسلمان را از این مسئله اساسی دور کنند.

قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان و پیروان اسلام از اهمیت و تقدس ویژه‌ای برخوردار است. رژیم صهیونیستی سعی دارد با اشغال این شهر هویت اسلامی آن را کاملا از بین برده و به پایتخت خود تبدیل کند.

دولت ترامپ در سال 2017 با انتقال سفارتخانه خود به قدس، آن را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، این اقدام غیرقانونی و نامشروع دولت آمریکا که سعی در تغییر وضعیت قانونی و هویت اسلامی این شهر داشت، مورد اعتراض مسلمانان جهان قرار گرفت.''

آناتولی

پربیننده ترین خبرها