جولان اولین نفتکش ایرانی با اسکورت جنگنده ها در آب‌های ونزوئلا/ هشتگ "تشکر ایران" جوانان ونزوئلا ترند شد+ ویدیو

يکشنبه 4 خرداد 1399 - 18:53

همزمان با ورود نفتکش ایرانی فرچون به آب‌های ونزوئلا که از سوی بسیاری از وبسایت‌های اطلاعات دریانوردی تایید شده است، جوانان ونزوئلایی با ایجاد هشتگ # تشکر ایران ایستادگی خود را در مقابل آمریکای استکباری به رخ کشیدند.

العالم ـ آمریکا

با ورود اولین نفتکش ایران به آب‌های انحصاری اقتصادی ونزوئلا روحیه جوانان این کشور برای ایستادگی در برابر فشار‌های آمریکا افزایش یافته به گونه‌ای که هشتگ #GraciasIran (تشکر ایران) ترند اول توییتر ونزوئلا است.

در همین حال با ورود نخستین نفتکش ایرانی به ونزوئلا، پرچم کشورمان از سوی جوانان ونزوئلایی در كوارتل د لا مونتانيا نزديك مزار هوگو چاوز بر افراشته شد.

بر اساس اطلاعاتی که «ریفینیو آیکون» منتشر کرد، نفتکش «فرچون» بامداد امروز (یکشنبه) وارد منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا شده است.

وبسایت «تانکر ترکرز» که در زمینه ثبت و رصد تردد نفتکش‌ها فعالیت دارد، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: به نظر می‌رسد نفتکش «فرچون» با پرچم ایران رسماً وارد آب‌های ونزوئلا شده است.

تلویزیون دولتی ونزوئلا هم تصاویری از ناو نیروی دریایی و جنگنده‌های ونزوئلا را برای استقبال از نفتکش «فورچون» پخش کرده است.

پربیننده ترین خبرها