جهاد اسلامی: ممانعت از ورود نمازگزاران به حرم ابراهیمی تجاوزی آشکار است

جهاد اسلامی: ممانعت از ورود نمازگزاران به حرم ابراهیمی تجاوزی آشکار است
جمعه 9 خرداد 1399 - 15:35

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اقدام نظامیان صهیونیست در ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به حرم شریف ابراهیمی (ع) در الخلیل واکنش نشان داد.

العالم- فلسطین اشغالی

«خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی امروز جمعه تأکید کرد که ممانعت صهیونیست‌ها از ورود نمازگزاران به حرم شریف ابراهیمی (ع) تجاوزی آشکار است.

عدنان گفت که رژیم اشغالگر به دنبال سیطره بیشتر بر مسجدالأقصی و حرم ابراهیمی از طریق کاهش تعداد نمازگزاران است و این امر یک جنایت است.

طبق گزارش شبکه فلسطین الیوم، این رهبر جهاد اسلامی هشدار داد که رژیم اشغالگر این جنایت خود در حرم ابراهیمی را به مسجدالأقصی نیز انتقال داده و در صورت بازگشایی این مکان مقدس از ورود نمازگزاران به آن ممانعت کند.

حرم شریف ابراهیمی(ع) در الخلیل واقع در کرانه باختری روز سه شنبه پس از گذشته سه ماه بازگشایی شد و صبح امروز جمعه فلسطینیان برای اقامه نماز صبح به این مکان مقدس مراجعه کرده اما نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه کرونا اجازه ورود دهها فلسطینی را به این مکان شریف نداد.

بر اساس گفته شاهدان عینی تنها حدود دویست فلسطینی در دو مرحله مجزا نماز خود را در مسجد ابراهیمی خواندند و مابقی فلسطینی‌ها نماز خود را در خیابان‌های مجاور بخش قدیمی الخلیل اقامه کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها