مایکل جردن: صدای متحد ما باید برای تغییر قوانین بر روی رهبرانمان فشار آورد

مایکل جردن: صدای متحد ما باید برای تغییر قوانین بر روی رهبرانمان فشار آورد
دوشنبه 12 خرداد 1399 - 08:12

مایکل جردن با انتشار یک بیانیه درباره مرگ جورج فلوید صحبت کرد.

العالم - آمریکا

به نقل از آسوشیتدپرس، مایکل جردن، ستاره پرفروغ بسکتبال آمریکا به خشونت پلیس و مرگ جورج فلوید سیاهپوست واکنش نشان داد.

وی به ندرت درباره مسائل سیاسی یا اجتماعی اظهارنظر می‌کند. اسطوره بسکتبال NBA از طریق وبسایت تیمش شارلوت هورنتس، بیانیه‌ای درباره درگذشت جورج فلوید منتشر و طی آن، نژادپرستی عجین شده در آمریکا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «من عمیقا ناراحت، رنج دیده و خشمگین هستم. در کنار کسانی می ایستم که علیه نژادپرستی و خشونت عجین شده علیه مردم رنگین پوست در کشورمان فریاد می زنند. به اندازه کافی تحمل کرده ایم. من پاسخی ندارم اما صدای جمعی مان نشان دهنده قدرت و ناتوانی دیگران در مخالفت کردن با آن است. ما باید به یکدیگر گوش بدهیم، همدلی و دلسوزی داشته باشیم و هرگز به بی رحمیِ احمقانه پشت نکنیم.»

وی می‌افزاید: «باید به اظهارنظرهای صلح‌آمیز در برابر بی‌عدالتی ادامه دهیم و تقاضای پاسخگویی داشته باشیم. صدای متحد ما باید برای تغییر قوانین بر روی رهبرانمان فشار آورد وگرنه باید از رأی دادن برای ایجاد تغییری کلی استفاده کنیم. همه باید بخشی از راه حل باشند و باید در کنار هم برای ایجاد عدالت همگانی تلاش کنیم. قلب من همراه خانواده جورج فلوید و افراد بیشماری است که زندگی خود را به طور بی رحمانه و احمقانه ای از طریق اعمال نژادپرستانه و بی عدالتی از دست داده اند.»

پربیننده ترین خبرها