در العالم بررسی می شود؛

پرچم همجنس بازان در عراق بدست چه کسانی است؟

پرچم همجنس بازان در عراق بدست چه کسانی است؟
دوشنبه 19 خرداد 1399 - 15:54

قسمت سوم مجموعه مستندهای الغرف المظلمه (اتاق های تاریک) که تولید سال جدید العالم است هدف گیری و تمرکز غرب بر حیثیت اجتماعی و اعتقادات دینی ملت های منطقه بویژه عراق را واکاوی و روایت می کند.

العالم - عراق

در این قسمت با نام کفید المثلیین (کوید همجنسگرایی) برنامه ریزی موسسات و اتاق های فکر آمریکایی و اروپایی برای ترویج همجنسگرایی و پشت پرده های این سوغات پست و ضد اخلاقی غرب به تصویر کشیده و بنیانگذاران آن معرفی می شود.

گفتنی است چندی پیش اتحادیه اروپا و برخی سفارتخانه های غربی در اقدامی بی سابقه با بالا بردن پرچم همجنسگرایان بر فراز مقر خود در بغداد پایتخت عراق خشم و نفرت شدید مردم منطقه را موجب شدند. این اقدام غربی ها بوضوح برانگیختن آشکار احساسات مردم عراق و عبور از ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در جامعه ای بود که مردم متدین این کشور آن را با ارزشهای آسمانی در تضاد می بینند.


مستند الغرف المظلمه – کفید المثلیین روز سه شنبه 20 خردادماه ساعت 22 بوقت تهران از شبکه العالم بر روی آنتن می رود و ساعت 15 روز بعد نیز تکرار خواهد داشت. این مستند همزمان با پخش در سایت العالم به نشانیwww.alalamtv.net برای علاقمندان بارگذاری خواهد شد.

مستند کفید المثلیین به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و تدوین داوود برومند تولید شده است.

پربیننده ترین خبرها