عراقی‌ها به "سفر سردار قاآنی" به کشورشان چگونه می‌نگرند؟

عراقی‌ها به
چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 08:44

اخیرا، سردار سرتیپ "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفری از پیش اعلام‌شده به عراق رفت، ولی برخی شبکه‌های تلویزیونی مانند "العربیه" و "الحدث" سعودی اقدام به سم‌پاشی درباره این سفر کردند.

العالم- عراق

در ردّ فرضیه‌ها و شایعه‌پراکنی‌های العربیه و الحدث، "حیدر الملا" سیاستمدار و نماینده سابق پارلمان عراق در توییتی نوشت: "اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس ایران پس از اخذ ویزای ورود ار وزارت خارجه عراق وارد عراق شد. اصرار نخست وزیر بر ورود تمام شخصیت‌های سیاسی و نظامی خارجی با ویزا قابل احترام و تقدیر است."

ولی به نظر می‌رسد توییت الملا استقبال مثبت کاربران را به همراه نداشت. "احمد جلوی" نوشت: "شما دروغ را باور می‌کنید؛ زیرا این به نفع شماست. آیا می‌دانی که ویزا میان ایران و عراق از افزون بر 2 ماه پیش لغو شده است."

"محمد الحمد" نیز در پاسخ به توییت الملا نوشت: "الان می‎‌آیی و از حاکمیت کشور سخن می‌گویی؟ آیا تو این کشور را دوست داری؟ آیا به آن احترام می‌گذاری؟ آیا به سوگند خود در زمانی که نماینده پارلمان بودی، احترام گذاشتی؟ جهت اطلاع شما، باید از جمهوری اسلامی تشکر کنیم که پمپئو را بر آن داشت که برای نخستین بار به طور رسمی وارد عراق شود."

پربیننده ترین خبرها