امارات محاصره بین برج ها و زندان‌ها

امارات محاصره بین برج ها و زندان‌ها
پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 - 19:45

نقش رسانه های امارات برای بهبود وجهه پلید این کشور به ویژه با توجه به جنایات رژیم آن در سطوح مختلف بر کسی پوشیده نیست.

العالم – کشکول

رسانه های امارات هر روز در حال داستان سرایی های خیالی درباره پیشرفت و مدرنیسم در این کشور به ویژه از طریق سریالهای تلویزیونی هستند تا به افکار عمومی القا کنند که رژیم این کشور چه خدماتی به مردم ارائه کرده است.

به رغم تبلیغات گسترده درباره آزادی و پیشرفت در امارات، اما جنایت علیه حقوق بشر در این کشور مانند شکنجه، آدم ربایی و محاکمه های غیرقانونی به موضوعی عادی در امارات تبدیل شده است.

دیدبان حقوق بشر اخیرا با انتشار گزارشی از شیوع ویروس کرونا در سه زندان امارات خبر داد و از رژیم آن خواست اجازه بازرسی این زندانها را به ناظران مستقل بین المللی بدهد.

از دیگر جنایات رژیم امارات علیه زندانیان، جمع کردن تعداد زیادی زندانی در یک سلول و ارائه ندادن خدمات بهداشتی به ویژه در زمینه مقابله با شیوع کرونا است.

قبلا نیز این مرکز گزارش داده بود که امارات خود را سمبل تسامح و همزیستی مسالمت آمیز در منطقه به جهانیان معرفی نموده اما واقعیت آن است که نقض حقوق بشر به ویژه در زمینه شکنجه، آدم ربایی و محاکمه های ظالمانه در این کشور رشد چشمگیری داشته است.

رژیم امارات متحده عربی دچار این توهم شده که می تواند با استفاده از رسانه، برای خود آبرو بخرد اما نمی داند که نمی تواند واقعیت را تا ابد پنهان کند و ماهیت پلیدش در داخل و جنایاتش در یمن، سودان، لیبی، تونس، سوریه، مغرب و دیگر مناطق جهان افشا خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها