مصطفی البرغوثی: پروژه 'الحاق'، فلسطین را به 224 جزیره منفصل تبدیل می‌کند

مصطفی البرغوثی: پروژه 'الحاق'، فلسطین را به 224 جزیره منفصل تبدیل می‌کند
شنبه 24 خرداد 1399 - 14:56

دبیرکل جبهه ابتکار ملی فلسطین اعلام کرد، اجرای طرح اشغال اراضی وسیعی از کرانه باختری به معنای تحکیم تجزیه فلسطین به بیش از 200 جزیره است.

العالم - فلسطین اشغالی

«مصطفی البرغوثی» دبیرکل جبهه ابتکار ملی فلسطین اعلام کرد، طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی بیشتر کرانه باختری به معنای تحکیم تجزیه فلسطین به 224 جزیره جدا از هم است.

بر اساس گزارش «القدس پرس»، البرغوثی در کمپینی که امروز (شنبه) به همین مناسبت و با عنوان «کرانه باختری، کرانه باختری ماست» شرکت کرد و گفت: کابینه اسرائیل برای اجرای پروژه الحاق برنامه‌ریزی می‌کند زیرا می‌داند که به دلیل مشغولیت جهان به موضوع کرونا فرصتی را در اختیار دارد علاوه اینکه می‌داند اگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در دور بعدی انتخابات آمریکا رأی نیاورد این فرصت را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد، «بنیامین نتانیاهو» همچنین می‌خواهد از پروژه اشغال برای پوششی بر فسادهای خود استفاده کند اما مهمتر آن است که پروژه «الحاق» در مرکز تفکر جنبش صهیونیسم است و بزرگترین عملیات اشغال اراضی از 1948 تا کنون به شمار می‌رود.

البرغوثی درباره پیامدهای این اقدام رژیم صهیونیستی هم گفت: امکان ایجاد کشور فلسطین را نابود می‌کند و به توهم مذاکرات با جنبش صهیونیسم پایان می‌دهد و راهکار دو دولتی را از بین می‌برد.

رژیم صهیونیستی قصد دارد از ابتدای ژوئیه امسال طرح خود برای اشغالی اراضی وسیعی از کرانه باختری را آغاز کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها