جهاد اسلامی فلسطین و حزب ‌الله لبنان: راه مقاومت تا تحقق والاترین هدف ادامه دارد

جهاد اسلامی فلسطین و حزب ‌الله لبنان: راه مقاومت تا تحقق والاترین هدف ادامه دارد
يکشنبه 25 خرداد 1399 - 17:41

در دیداری که میان هیأت‌های حزب‌الله و جهاد اسلامی فلسطین در جنوب لبنان برگزار شد بر ادامه مسیر شهدا، جهاد و مقاومت تا آزادسازی قدس و مسجدالاقصی تأکید شد.

العالم - فلسطین اشغالی

هیأتی از جنبش حزب‌الله از جمله «حسن عزالدین» نماینده فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان (الوفاء للمقاومه) و «خلیل حسین» مسؤول پرونده فلسطین در این جنبش در منطقه صور (در جنوب لبنان) با سران جنبش جهاد اسلامی در صور از جمله «ابوسامر موسی، ابوالعبد عوض و محمد عبدالعال» دیدار کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «القدس»، هیأت حزب‌الله درگذشت «رمضان عبدالله» دبیرکل پیشین جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت. در ادامه عز‌الدین اعلام کرد، درگذشت این فرمانده ضایعه‌ای برای تمام محور مقاومت است و حزب‌الله مصمم به ادامه مسیر شهدا، جهاد و مقاومت برای آزادسازی فلسطین است.

ابوسامر موسی هم ضمن تأکید بر شیوه مشترک مقاومت، اعلام کرد: تفکر مرحوم رمضان عبدالله محدود به فلسطین نبود بلکه چشم‌انداز وی آزادی انسان از تسلط و هیمنه آمریکایی-صهیونیستی بود.

در ادامه این دیدار آخرین تحولات سیاسی در منطقه بویژه فلسطین و لبنان و تشدید محاصره و اعمال فشار بر جنبش‌های مقاومت مورد بحث قرار گرفت.

دو طرف بر اهمیت مقابله با پروژه آمریکایی-صهیونیستی در منطقه با تمام روش‌ها تا ساقط کردن همه توطئه‌ها تأکید کردند.

حزب‌الله و جهاد اسلامی در ادامه تمامی تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که مسأله فلسطین را هدف گرفته، محکوم کردند.

دو طرف در پایان پیامی به رژیم صهیونیستی و متحدان آن فرستادند و اعلام کردند، شهادت فرماندهان مقاومت جز بر پایبندی برای ادامه شیوه مقاومت نمی‌افزاید و این مسیر تا آزادی والاترین و مقدس‌ترین هدف یعنی آزادسازی قدس و مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت.

فارس

پربیننده ترین خبرها