یحیی سریع: دست‌نشانده‌های ائتلاف سعودی عامل انفجار وضعیت در بیضاء هستند

یحیی سریع: دست‌نشانده‌های ائتلاف سعودی عامل انفجار وضعیت در بیضاء هستند
پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 - 10:29

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، تعرض به مواضع ارتش یمن در «ردمان» استان «البیضاء» با حمایت مستقیم ائتلاف سعودی انجام شده است.

العالم - یمن

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعات پایانی چهارشنبه شب (دیشب) ابزارهای ائتلاف متجاوز را به «انفجار وضعیت نظامی» در شهر «ردمان» منطقه «آل عواض» در استان البیضاء (در شرق یمن) متهم کرد و آنها را مسؤول حمله به مواضع ارتش و کمیته‌های مردم و غیرنظامی در این شهر دانست.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع گفت: آنچه امروز در ردمان رخ داد تجاوز واضح و آشکار به غیرنظامیان و ارتش و کمیته‌های مردمی بود. مزدور «یاسر العواضی» با پشتیبانی همه جانبه ائتلاف متجاوز اقدام به تعرض به شهروندان و مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی کرد.

وی ادامه داد، این مزدور بدون هیچ توجیهی به جز همراهی با ائتلاف و اجرای دستورکارهای آن سعی در منفجر کردن وضعیت در این منطقه را دارد.

سریع گفت: پس از انفجار وضعیت از سوی این مزدور با تماس مستقیم کشورهای متجاوز، مقابله با او و دفاع از شهروندان و حفظ کشور حتمی شد.

وی به اهالی استان البیضاء اطمینان خاطر داد که نیروهای مسلح یمن در کنار آنها و برای حمایتشان ایستاده است و از تمامی قبایل البیضاء و اهالی رمان خواست علیه راهزنان و ابزارهای ائتلاف متجاوز بایستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها