الحشد الشعبی یک اردوگاه بزرگ زیرزمینی داعش را کشف کرد

الحشد الشعبی یک اردوگاه بزرگ زیرزمینی داعش را کشف کرد
پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 - 10:32

وبگاه خبری الحشد الشعبی گزارش داد که نیروهای الحشد موفق شدند یک اردوگاه بزرگ زیرزمینی عناصر سازمان تروریستی داعش را به همراه چندین مخفیگاه این سازمان در غرب عراق کشف کنند.

العالم - عراق

وبگاه خبری الحشد الشعبی گزارش داد که نیروهای الحشد، یک اردوگاه بزرگ زیرزمینی عناصر سازمان تروریستی داعش را در غرب استان «الانبار» (غرب عراق)، به همراه چند مخفیگاه این گروه تروریستی را کشف کردند.

طبق این گزارش، هنگ دوم الحشد الشعبی با همکاری تیپ ۳۲ لشکر هشتم این سازمان در عملیات بازرسی صحرای غرب الانبار اردوگاه یادشده را کشف کردند.

در این گزارش اشاره شده است که در این عملیات مناطق «غابه مناخ»، «سد مدیسیس»،‌ «وادی حلکوم»، ‌«احواض غاز عکاز»، «الهدره والکعره»، «العودان»، پایگاه هوایی «سعد»،‌ «سحالی» و «ضایع» برای پاکسازی عناصر داعشی مورد بازرسی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای الحشد طی این عملیات موفق شدند یک اردوگاه «بزرگ» زیرزمینی داعش را کشف کنند که متشکل از یک زندان، اتاق‌های خواب و آشپزخانه بوده است.

در این اردوگاه همچنین انواع مختلفی از مواد غذایی و مواد ذخیره برای خودرو کشف شده است.

نیروهای الحشد همچنین موفق شدند در این عملیات چند مخفیگاه زیرزمینی داعش را کشف کنند که در آن مواد غذایی و تجهیزات جاسازی شده بود.

طبق این گزارش، الحشد الشعبی تمام مخفیگاه‌های یادشده را منهدم کرد تا دیگر مورد استفاده عناصر داعش قرار نگیرد.

وبگاه الشحد الشعبی همچنین در گزارشی جداگانه خبر داد که این نیروهای الحشد موفق شدند یک مخفیگاه تسلیحاتی و تجهیزاتی داعش را در «جزیره الرمادی» کشف کنند.

این اقدام، در حالی صورت گرفته است که نیروهای الحشد الشعبی طی روزهای گذشته از آغاز چندین عملیات علیه عناصر سازمان تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق خبر داده بودند.

پربیننده ترین خبرها