حماس خواستار انقلاب سیل‌آسای مردمی شد

حماس خواستار انقلاب سیل‌آسای مردمی شد
سه شنبه 3 تير 1399 - 14:52

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست‌ها، خواستار انقلاب سیل‌آسای مردمی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌‌‌ای و در راستای مقابله با تجاوز‌های رژیم صهیونیستی و متوقف کردن ظلم، خواستار انقلاب سیل‌آسای مردمی، تحرکات فراگیر و عمومی و همچنین به کارگیری تمام ابزارهای مقاومت شد.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، جنبش مقاومت اسلامی در این خصوص گفت برای آنکه دشمن و حامیان آن بدانند که در فلسطین مردان و در امت قهرمانانی وجود دارند که از خاک، انسان‌ها و مقدسات دفاع می‌کنند باید انقلابی سیل‌آسا و مردمی به پا کنیم.

حماس در توصیف مردان فلسطین نیز گفت که آنها افرادی هستند که برای پاسداری از تاریخ، مسئله فلسطین و سرزمین و مردم، قادرند دشمن را مهار و متوقف کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «ای آزادگان قهرمان، مردان، زنان، پیران و جوانان انقلاب کنید؛ زیرا پس از از دست رفتن خاک، انسان نیز از بین خواهد رفت، حریم‌‌ها نقض و سرزمین [برای دشمن] مباح خواهد شد و ثروت‌ها به یغما خواهند رفت».

در این بیانیه همچنین از مردم خواسته شده که در فعالیت‌ها و راهپیمایی‌های مخالف طرح «الحاق» کرانه باختری مشارکت داشته باشند.

حماس در ادامه با تأکید بر اینکه مشارکت در این راهپیمایی‌ها «واجب دینی، اخلاقی و ملی» است، گفت که پس چطور یک فلسطینی آزاده و وطن‌دوست می‌تواند در برابر از دست رفتن سرزمین و مقدساتش ساکت بنشیند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین توضیح داد که دولت آمریکا در پس طرح تل‌آویو ایستاده است و این اقدام به مثابه‌ توطئه‌ای جدید علیه مسئله فلسطین است که در راستای توطئه سال ۱۹۴۸ انجام می‌شود و آن را تکمیل می‌کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها